SG.hu
Az LG uralja a CDMA-piacot
A világszerte tekintélyes Strategy Analytics (SA) piackutató ügynökség adataira hivatkozva, az LG 8,8 millió darab eladott CDMA mobiltelefonnal és az így megszerzett 23,8 százalékos piaci részesedéssel az első helyet szerezte meg a CDMA-készülékek világpiacán.
Az első három negyedév összesített eredménye alapján (22 millió eladott darab) 21,2%-os eredménnyel szintén az első lett a gyártó. 2005 harmadik negyedévében az LG összesen 15,5 millió telefont adott el - ebbe a világpiacon értékesített GSM-telefonok is beletartoznak - amivel 7,4 százalékos piaci részesedést és a gyártók sorában a negyedik helyet szerezte meg. A céget a ranglistán csak a legnagyobb gyártók, többek között a Nokia és a Motorola előzik meg.
Az LG piacvezető helye CDMA-piacon főleg a fogyasztók elégedettségének és a megfelelő kínálatnak köszönhető, amely két tényező hatására az LG mobilok prémium kategóriás terméknek számítanak Észak-Amerikában. A CDMA-telefonok értékesítésében az LG 2005 harmadik negyedévében az előző negyedévhez képest 86%-os piaci növekedést ért el Észak-Amerikában. Ez az előző év azonos periódusához viszonyítva 47%-os növekedés, ami világosan mutatja az értékesítések sikerességét.
Az LG az amerikai vásárlói elégedettségi mutatók alapján az első helyet szerezte meg a 2005-ös mobiltelefon értékesítési versenyben a J.D. Power and Associates észak-amerikai közvéleménykutató ügynökség adatai alapján. Elemzők szerint az LG sikeresen fejlesztette ki modern funkciókkal ellátott új CDMA mobiltelefonjait, így a fellendülés folytatódik a hazai és nemzetközi eladások tekintetében egyaránt. A vállalat első féléves stratégiájának összesített eredményeként megszilárdította pozícióját a pjeongtéki gyáregységnek, illetve annak az újonnan létesített K+F központnak köszönhetően, amelyet Szöul mellett hozott létre.
Az első három negyedév összesített eredménye alapján (22 millió eladott darab) 21,2%-os eredménnyel szintén az első lett a gyártó. 2005 harmadik negyedévében az LG összesen 15,5 millió telefont adott el - ebbe a világpiacon értékesített GSM-telefonok is beletartoznak - amivel 7,4 százalékos piaci részesedést és a gyártók sorában a negyedik helyet szerezte meg. A céget a ranglistán csak a legnagyobb gyártók, többek között a Nokia és a Motorola előzik meg.
Az LG piacvezető helye CDMA-piacon főleg a fogyasztók elégedettségének és a megfelelő kínálatnak köszönhető, amely két tényező hatására az LG mobilok prémium kategóriás terméknek számítanak Észak-Amerikában. A CDMA-telefonok értékesítésében az LG 2005 harmadik negyedévében az előző negyedévhez képest 86%-os piaci növekedést ért el Észak-Amerikában. Ez az előző év azonos periódusához viszonyítva 47%-os növekedés, ami világosan mutatja az értékesítések sikerességét.
Az LG az amerikai vásárlói elégedettségi mutatók alapján az első helyet szerezte meg a 2005-ös mobiltelefon értékesítési versenyben a J.D. Power and Associates észak-amerikai közvéleménykutató ügynökség adatai alapján. Elemzők szerint az LG sikeresen fejlesztette ki modern funkciókkal ellátott új CDMA mobiltelefonjait, így a fellendülés folytatódik a hazai és nemzetközi eladások tekintetében egyaránt. A vállalat első féléves stratégiájának összesített eredményeként megszilárdította pozícióját a pjeongtéki gyáregységnek, illetve annak az újonnan létesített K+F központnak köszönhetően, amelyet Szöul mellett hozott létre.