SG.hu
Ingyen telefonokkal reklámozza a G4-et az LG
Az LG Electronics 15 országban 4 ezer felhasználót választ ki, akik hetekkel a hivatalos értékesítés kezdete előtt tesztelhetik az új LG G4-et.
A Koreából induló program a következő országok fogyasztóit célozza: Törökország, Indonézia, Szingapúr, az Egyesült Államok, Kína, India, Brazília, Kanada, az Egyesült Királyság, Franciaország, Németország, Mexikó, Japán és Hong Kong. A cég közleménye szerint a résztvevőket egy kutatásban adott válaszaik alapján jelölik ki. A jelentkezők növelhetik esélyeiket, ha megosztják a jelentkezésükkel kapcsolatos tapasztalataikat a közösségi oldalakon, például Facebookon, Twitteren vagy Weibon.
A kiválasztottaknak 30 napjuk van, hogy teszteljék az LG G4-et és ezen idő alatt oszthatják meg tapasztalataikat online csatornáikon, ezért a későbbiekben különdíjakban is részesülhetnek. A cég valószínűleg így akar közvetlen módon, egyébként elérhetetlen csoportokhoz eljutni.
A Koreából induló program a következő országok fogyasztóit célozza: Törökország, Indonézia, Szingapúr, az Egyesült Államok, Kína, India, Brazília, Kanada, az Egyesült Királyság, Franciaország, Németország, Mexikó, Japán és Hong Kong. A cég közleménye szerint a résztvevőket egy kutatásban adott válaszaik alapján jelölik ki. A jelentkezők növelhetik esélyeiket, ha megosztják a jelentkezésükkel kapcsolatos tapasztalataikat a közösségi oldalakon, például Facebookon, Twitteren vagy Weibon.
A kiválasztottaknak 30 napjuk van, hogy teszteljék az LG G4-et és ezen idő alatt oszthatják meg tapasztalataikat online csatornáikon, ezért a későbbiekben különdíjakban is részesülhetnek. A cég valószínűleg így akar közvetlen módon, egyébként elérhetetlen csoportokhoz eljutni.