SG.hu
Szeptembertől kapható az LG Q6
Széles látószögű szelfikamera, az előlapot szinte teljesen beborító kijelző és rengeteg közösségi funkció jellemzi.
Szeptembertől már Magyarországon is kapható az LG új mobilja, a Q6, amely a középkategóriás készülékek piacán száll versenybe. A Q6-ot elsősorban fiataloknak tervezték. Az IDC kutatása szerint 2018-ban az 5,5 colos vagy annál nagyobb kijelzőjű telefonok fogják uralni a globális mobilpiacot, és a jövő év közepére már többet fognak eladni belőlük, mint az ennél kisebb képernyős készülékekből. Nem csoda, hiszen a fiatalok egyre inkább a nagy kijelzős telefonokat keresik, melynek legfőbb oka, hogy egyre több multimédiás tartalmat fogyasztanak és osztanak meg. Az egykezes használat is fontos elvárás részükről, a két tulajdonság azonban csak úgy hozható összhangba, ha nem a készülék, hanem a kijelző méretét növelik a gyártók, egyre karcsúbb és keskenyebb peremű ház kialakításával.
A kutatás szerint az Y generációba sorolható mobilosok csaknem 70 százaléka kifejezetten vonzónak és praktikusnak tartja a nagy kijelzős, vékony peremű okostelefonokat. Ezért az LG egy olyan készülékkel rukkolt elő, amely ezekre a markáns fogyasztói igényekre reagál. Az LG Q6 szinte a teljes előlapot beborító, FullVision kijelzőt kapott, melyet egészen vékony perem keretez. Ez a prémium okostelefonoknál megismert és egyre népszerűbb kialakítás a Q6 modellel elsőként jelenik meg a szélesebb közönséget elérő középkategóriás, azaz kedvezőbb áron elérhető készülékek piacán.
A FullVision kialakításnak köszönhetően a Q6 egy kézzel is kényelmesen használható, és ezzel olyan problémára ad választ, mellyel az okostelefonok tervezői sokáig nem tudtak megbirkózni. 5,5 colos FHD+ kijelzőjén a videók mellett a mobilos játék és a böngészés is valódi vizuális élménnyé válik. A kutatásban megkérdezettek 90 százaléka éppen az egyre gyakrabban fogyasztott videós tartalmak miatt választana ilyen mobilt, de 78 százalékuk számára a közösségi médiás felhasználás is nagyon fontos.
A telefon 18:9-es képarányt kapott, így a kijelzőt két négyzet alakú ablakra oszthatjuk. Ez nemcsak a multitaskingot, de a közösségi médiára szánt képek elkészítését és megosztását is megkönnyíti. Square Camera Mode funkciójval például két fotóból egy képet komponálhatunk, de egyéb kollázsokat is könnyedén készíthetünk. A Q6 - ugyancsak az állandó online életet élő felhasználók kedvéért - 100 fokos, széles látószögű előlapi kamerát kapott, hogy a szelfi fotókba a nagyobb baráti társaságok is beleférjenek. A készülékek kamerája nem emelkedik ki a hátlap síkjából, lekerekített sarkai pedig követik a kijelző vonalait. Kerete alumínium ötvözet.
Az LG Q6 szeptembertől kapható a hazai szolgáltatóknál, először a Telekom és a Vodafone, majd a Telenor kínálatában.
Szeptembertől már Magyarországon is kapható az LG új mobilja, a Q6, amely a középkategóriás készülékek piacán száll versenybe. A Q6-ot elsősorban fiataloknak tervezték. Az IDC kutatása szerint 2018-ban az 5,5 colos vagy annál nagyobb kijelzőjű telefonok fogják uralni a globális mobilpiacot, és a jövő év közepére már többet fognak eladni belőlük, mint az ennél kisebb képernyős készülékekből. Nem csoda, hiszen a fiatalok egyre inkább a nagy kijelzős telefonokat keresik, melynek legfőbb oka, hogy egyre több multimédiás tartalmat fogyasztanak és osztanak meg. Az egykezes használat is fontos elvárás részükről, a két tulajdonság azonban csak úgy hozható összhangba, ha nem a készülék, hanem a kijelző méretét növelik a gyártók, egyre karcsúbb és keskenyebb peremű ház kialakításával.
A kutatás szerint az Y generációba sorolható mobilosok csaknem 70 százaléka kifejezetten vonzónak és praktikusnak tartja a nagy kijelzős, vékony peremű okostelefonokat. Ezért az LG egy olyan készülékkel rukkolt elő, amely ezekre a markáns fogyasztói igényekre reagál. Az LG Q6 szinte a teljes előlapot beborító, FullVision kijelzőt kapott, melyet egészen vékony perem keretez. Ez a prémium okostelefonoknál megismert és egyre népszerűbb kialakítás a Q6 modellel elsőként jelenik meg a szélesebb közönséget elérő középkategóriás, azaz kedvezőbb áron elérhető készülékek piacán.
A FullVision kialakításnak köszönhetően a Q6 egy kézzel is kényelmesen használható, és ezzel olyan problémára ad választ, mellyel az okostelefonok tervezői sokáig nem tudtak megbirkózni. 5,5 colos FHD+ kijelzőjén a videók mellett a mobilos játék és a böngészés is valódi vizuális élménnyé válik. A kutatásban megkérdezettek 90 százaléka éppen az egyre gyakrabban fogyasztott videós tartalmak miatt választana ilyen mobilt, de 78 százalékuk számára a közösségi médiás felhasználás is nagyon fontos.
A telefon 18:9-es képarányt kapott, így a kijelzőt két négyzet alakú ablakra oszthatjuk. Ez nemcsak a multitaskingot, de a közösségi médiára szánt képek elkészítését és megosztását is megkönnyíti. Square Camera Mode funkciójval például két fotóból egy képet komponálhatunk, de egyéb kollázsokat is könnyedén készíthetünk. A Q6 - ugyancsak az állandó online életet élő felhasználók kedvéért - 100 fokos, széles látószögű előlapi kamerát kapott, hogy a szelfi fotókba a nagyobb baráti társaságok is beleférjenek. A készülékek kamerája nem emelkedik ki a hátlap síkjából, lekerekített sarkai pedig követik a kijelző vonalait. Kerete alumínium ötvözet.
Az LG Q6 szeptembertől kapható a hazai szolgáltatóknál, először a Telekom és a Vodafone, majd a Telenor kínálatában.