MTI
Mobil-vezetékes csomagon dolgozik az Invitel
Hamarosan Magyarországon is megjelennek a távközlési vállalatok együttműködésén alapuló közös, kedvezményes vezetékes és mobil hangcsomag ajánlatok, egy ilyen csomag összeállításán már az Invitel Távközlési Szolgáltató Rt. is dolgozik.
Zsembery György, a társaság marketing vezérigazgató-helyettese csütörtökön Budapesten sajtótájékoztatón elmondta, hogy nemsokára olyan készülékek is piacra kerülnek, amelyek automatikusan tudnak váltani a mobil és a fix hálózat között. Az Invitel tervezi azt is, hogy két éven belül internetes széles sávú, ADSL szolgáltatást nyújt hangszolgáltatás nélkül.
Az Invitel tavaly mintegy 45 milliárd forint árbevételt ért el, ami az idén az első kilenc havi számok alapján nőni fog - közölte a vezérigazgató-helyettes. A bevétel növelése jelentős eredménynek számít, mivel ma már a piac telítődése miatt a távközlési szektorban nemigen emelkedik az árbevétel, s ezért a cégek a kamat- és adófizetés, tőketörlesztés és amortizáció előtti eredmény (EBITDA) optimalizálására törekednek. A cég bevételének bevétel 63 százaléka a lakossági szolgáltatásokból, 25 százaléka az üzleti kommunikációból származik, míg a fennmaradó részt a szolgáltatók közötti nagykereskedelmi forgalom teszi ki.
Az Invitel az ország második legnagyobb vezetékes távközlési szolgáltatója. Egyetemes szolgáltatási területéhez kilenc primer körzet tartozik, s az ország 15 százalékát fedi le. Internet- és üzleti kommunikációs, valamint alternatív telefonszolgáltatásai országosan elérhetők. A vállalatnak mintegy félmillió előfizetője van, s több mint 20 ezer üzleti ügyfelet szolgál ki.
Zsembery György, a társaság marketing vezérigazgató-helyettese csütörtökön Budapesten sajtótájékoztatón elmondta, hogy nemsokára olyan készülékek is piacra kerülnek, amelyek automatikusan tudnak váltani a mobil és a fix hálózat között. Az Invitel tervezi azt is, hogy két éven belül internetes széles sávú, ADSL szolgáltatást nyújt hangszolgáltatás nélkül.
Az Invitel tavaly mintegy 45 milliárd forint árbevételt ért el, ami az idén az első kilenc havi számok alapján nőni fog - közölte a vezérigazgató-helyettes. A bevétel növelése jelentős eredménynek számít, mivel ma már a piac telítődése miatt a távközlési szektorban nemigen emelkedik az árbevétel, s ezért a cégek a kamat- és adófizetés, tőketörlesztés és amortizáció előtti eredmény (EBITDA) optimalizálására törekednek. A cég bevételének bevétel 63 százaléka a lakossági szolgáltatásokból, 25 százaléka az üzleti kommunikációból származik, míg a fennmaradó részt a szolgáltatók közötti nagykereskedelmi forgalom teszi ki.
Az Invitel az ország második legnagyobb vezetékes távközlési szolgáltatója. Egyetemes szolgáltatási területéhez kilenc primer körzet tartozik, s az ország 15 százalékát fedi le. Internet- és üzleti kommunikációs, valamint alternatív telefonszolgáltatásai országosan elérhetők. A vállalatnak mintegy félmillió előfizetője van, s több mint 20 ezer üzleti ügyfelet szolgál ki.