SG.hu

TELE2-tiltakozás a T-Com Favorit tv-reklámja miatt

A TELE2 beadványt nyújtott be a Gazdasági Versenyhivatalhoz és a Hírközlési Fogyasztói Jogok Képviselőjéhez a T-Com Favorit díjcsomag televíziós reklámjai ellen, mivel álláspontjuk szerint az az ügyfelek megtévesztésére alkalmas lehet.

A filmben tett összehasonlítás TELE2 által kifogásolt része, hogy az ingyenbeszélgetést ígérő díjcsomagról nem hangzik el, hogy az ingyenes percekhez külön havidíjért, az elterjedt díjcsomagokhoz képest magasabb kiadással juthat hozzá az előfizető (vagyis valójában nem ingyenesek), továbbá a hívásokra (hívásonként és havi összidőtartamra, hívásirányra és hívásidőszakra) további megkötések érvényesek, így a 0 Ft-os percdíj és a napi 18 óra ingyenes beszélgetés lehetősége csak több feltétel együttes teljesülésekor igaz. A megkötésekről azonban a televíziós szpot csak olvashatatlan apróbetűkkel ad tájékoztatást.

Mindemellett véleményük szerint a hirdetés azt sugallja, hogy a TELE2 percdíjai összehasonlíthatóak a Favorit 0 Ft-os percdíjaival, és a Favorit olyan kedvező, hogy mellette a TELE2 használatának nincs értelme. A valóságban azonban a kétféle ajánlat összehasonlítása nem lehetséges, a T-Com hirdetésében érdemben nem ismertetett részletek miatt. A közlemény szerint a fentieken túl a TELE2 szolgáltatásának igénybevétele a másodperc alapú számlázás révén csúcsidőben, illetve csúcsidőn kívül - a T-Com-os vezetékes számokon kívüli, mobil és nemzetközi hívásirányokban - a Favorit díjcsomagok használata mellett is jelentős megtakarítást eredményezhet a fogyasztóknak.

Miután a T-Com nem reagált a TELE2 múlt heti írásos megkeresésére, melyben a kifogásolt hirdetés sugárzásának megszüntetését kérte, a TELE2 a hatósági eljárás megindítása mellett döntött, hogy a jövőben hasonló célú és a versenytárs egyértelmű lejáratását célzó összehasonlító reklámok ne jelenhessenek meg.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Sylvester #20
    IGY VAN! :D Szar mind2 :D egyik piros másik rózsaszín :p
  • Manoi #19
    Szerintem meg szarni az egészre!
  • Tigerus #18
    én már utálom az ehhez hasonlókat mert valakit megvesznek egy kis aproval aztán elfelejtik az egészet, és akkor is te szivod meg a végén-$$$$$!!!
  • janyikzs #17
    Ha ez túl agresszív, vagy reklámszagú lenne, akkor:
  • janyikzs #16
    A versenyhelyzet nem rossz, de ezek a reklámok undorítóak, a reklámban lévő "hölgy" se valami szimpatikus, az a tipikus okoskodó.
    A T-izé már elég sok hibát követett (szerencsére), ezért nagyon sok helyen egyre rosszabb a vélemény róluk. Szerencsére ŐK ezt nem igazán tudják, az embereik, aki "figyelik" a piacot, csak jó eredményekről "számolhatnak" be, és akkor megvan az előléptetés. Az a probléma, hogy ezeket az undorító reklámokat olyan emberek készíttetik, akiknek tökmindegy, hogy 2000 vagy 3500 a havidíj. Sajnos dolgoztam nekik, de láttam, hogy belülről fog idővel szétesni, szóval semmi gond, csak türelem.
    A többi versenyképes cégnek kellene ezt kihasználni.
    Egyébként a Vodafone (halkan jegyzem meg) havi 500 ft-ért engedi, hogy bármely belföldi vezetékes számot 6.90-ért hívjál. Ezek után nekem lehet, hogy más cég nem is kell. (nem vodás vagyok)
  • irkab1rka #15
    mert még ez is reklám
  • fie #14
    Nana, csak semmi agresszió. (Az én irányomba.) Én is rühellem, hogy rám akarják erőltetni XY termékét. (Nem beszélve, hogy tegnap felhívott Gyurcsány Ferenc, udvariasan köszönt, kis szünetet hagyott és ment tovább a szallag. )
    Csak arra szerettem volna példát adni, hogy verseny hatására csökken(het)nek az árak.
  • Béla bácsi #13
    Napoooook? Évek. :)
  • KDOG #12
    az emberek miért vesznek nokiat, ha aránytalanul drága, és ocska ? Miért t-mobile elöfizetök ha drága ?

    Ja igen,,, tollas a hátuk, és ezt fent is tudják.
    mindenesetre és jol el vagyok havi 650 forintért 1 !!! huf os mobil percdijjakkal minden idöben :)
    Ja igen... vodafone select.
  • Ecology #11
    Húzzad csak!
    :))