Specker Balázs
Hírkeresőt indított a Become.com
A kereső azonnal elérhető információkkal szolgál az új termékekről, biztonsági előírásokról, termékek piacról való kivonásáról, valamint a vásárlással kapcsolatos összes tudnivalóról.
A Become.com internetes vásárlási tanácsadó cég, amely ismertetőket és egyéb vásárlási információkat nyújt a legkülönbözőbb termékekről. Most új szolgáltatást indított útjára, mely segítségével a legfrissebb híreket olvashatjuk a Become.com adatbázisában megtalálható termékekről és szolgáltatásokról. Sajtóközleményük szerint a keresések eredményei közvetlenül a kereső doboz alatt lesznek láthatók.
A Google, a Yahoo vagy az MSN keresői a Become.com állítása szerint messze elmaradnak új News Search szolgáltatásuk mögött, ha arra kerül a sor, hogy egy adott termékről a lehető legpontosabb találatokat szeretnénk kapni. Véleményük szerint a fent említett keresőóriások ilyenkor minden olyan oldal linkjét megjelenítik, ahol akárcsak említés szintjén is szerepel a temék. Azt ígérik, új keresőjük valóban hatásos eszköz lehető a legmegfelelőbb, legcélirányosabb információforrások megtalálásában.
"A Become.com hírkeresője a legújabb törekvésünk arra, hogy az embereket segítsük vásárlással kapcsolatos döntések meghozatalában. Azzal, hogy kivételesen lényegretörő és percrekész információforrásokkal egészítjük ki 3 millió oldalas adatbázisunkat hatékonyan támogathatjuk az embereket abban, hogy hatékonyan költsék el pénzüket" - nyilatkozta Michael Yang, a cég vezérigazgatója és alapítója a WebProNewsnak. "Nemcsak az a célunk, hogy a vevők lehető legmegfontoltabban dönthessenek, hanem szeretnénk őket megvédeni is. A gyártók nap mint nap vonják vissza termékeiket a piacról különböző okok miatt, és ezzel is öntudatosabbá kívánjuk tenni a fogyasztókat".
A Become.com hírkeresője több száz hírforrást néz át és kifinomult technikát alkalmaz a megfelelő linkek kiválasztására. A hírforrásokat tízpercenként automatikusan újra átvilágítja a rendszer annak érdekében, hogy a lehető legfrissebb anyagok jussanak el a vásárlókhoz - írja a Softopedia.
A Become.com internetes vásárlási tanácsadó cég, amely ismertetőket és egyéb vásárlási információkat nyújt a legkülönbözőbb termékekről. Most új szolgáltatást indított útjára, mely segítségével a legfrissebb híreket olvashatjuk a Become.com adatbázisában megtalálható termékekről és szolgáltatásokról. Sajtóközleményük szerint a keresések eredményei közvetlenül a kereső doboz alatt lesznek láthatók.
A Google, a Yahoo vagy az MSN keresői a Become.com állítása szerint messze elmaradnak új News Search szolgáltatásuk mögött, ha arra kerül a sor, hogy egy adott termékről a lehető legpontosabb találatokat szeretnénk kapni. Véleményük szerint a fent említett keresőóriások ilyenkor minden olyan oldal linkjét megjelenítik, ahol akárcsak említés szintjén is szerepel a temék. Azt ígérik, új keresőjük valóban hatásos eszköz lehető a legmegfelelőbb, legcélirányosabb információforrások megtalálásában.
"A Become.com hírkeresője a legújabb törekvésünk arra, hogy az embereket segítsük vásárlással kapcsolatos döntések meghozatalában. Azzal, hogy kivételesen lényegretörő és percrekész információforrásokkal egészítjük ki 3 millió oldalas adatbázisunkat hatékonyan támogathatjuk az embereket abban, hogy hatékonyan költsék el pénzüket" - nyilatkozta Michael Yang, a cég vezérigazgatója és alapítója a WebProNewsnak. "Nemcsak az a célunk, hogy a vevők lehető legmegfontoltabban dönthessenek, hanem szeretnénk őket megvédeni is. A gyártók nap mint nap vonják vissza termékeiket a piacról különböző okok miatt, és ezzel is öntudatosabbá kívánjuk tenni a fogyasztókat".
A Become.com hírkeresője több száz hírforrást néz át és kifinomult technikát alkalmaz a megfelelő linkek kiválasztására. A hírforrásokat tízpercenként automatikusan újra átvilágítja a rendszer annak érdekében, hogy a lehető legfrissebb anyagok jussanak el a vásárlókhoz - írja a Softopedia.