MTI
UPC telefonszolgáltatás Egerben és Gyöngyösön
Egerben és Gyöngyösön is hozzáférhető mostantól a UPC Magyarország Kft. internet-alapú vezetékes telefonszolgáltatása - jelentette be egri sajtótájékoztatóján a társaság külkapcsolati igazgatója.
Az internet-alapú vonalas szolgáltatás az UPC-n belül a lakossági piacon, elsőként Európában Budapesten indult 2004 őszén, majd folyamatosan bekapcsolják a nagyobb településeket, mondta Mátrai Gábor. Mint elmondta, a vonalastelefon-szolgáltatás a UPC valamennyi olyan rendszerén bevezethető, amely alkalmas a szélessávú internet működtetésére. Ugyanakkor internetelőfizetés nem szükséges a bekapcsolásához. A társaság hálózatához, mintegy egymillió háztartás kapcsolódik Magyarországon - tette hozzá.
Szűcs László a cég sajtókapcsolati igazgatója a szolgáltatás legfőbb előnyének nevezte, hogy hálózaton belül ingyen telefonálhatnak a cég előfizetői. Ugyanakkor a hálózaton kívüli beszélgetések is akár 30 százalékkal olcsóbbak lehetnek a hagyományos rendszerekből kezdeményezetteknél. A cég másodperc alapú számlázást működtet, kapcsolási díj nincs, illetve jelentős kedvezményeket nyújt azok számára, akik UPC Internetre és kábeltévére is előfizetnek. Mindezek alapján arra számítanak, hogy 5-10 éven belül 15 százalékos részesedést szerez a vezetékes távközlési piacon az internet-alapú telefonálás - közölte Szűcs László.
Az anyavállalat 100 százalékos tulajdonában álló cég az elmúlt évben, mintegy 30 milliárd forint árbevételt ért el, ami 25 százalékkal magasabb a 2003-as adatnál. Az idén hasonló növekedésre számítanak, közölte Szűcs Péter.
Az internet-alapú vonalas szolgáltatás az UPC-n belül a lakossági piacon, elsőként Európában Budapesten indult 2004 őszén, majd folyamatosan bekapcsolják a nagyobb településeket, mondta Mátrai Gábor. Mint elmondta, a vonalastelefon-szolgáltatás a UPC valamennyi olyan rendszerén bevezethető, amely alkalmas a szélessávú internet működtetésére. Ugyanakkor internetelőfizetés nem szükséges a bekapcsolásához. A társaság hálózatához, mintegy egymillió háztartás kapcsolódik Magyarországon - tette hozzá.
Szűcs László a cég sajtókapcsolati igazgatója a szolgáltatás legfőbb előnyének nevezte, hogy hálózaton belül ingyen telefonálhatnak a cég előfizetői. Ugyanakkor a hálózaton kívüli beszélgetések is akár 30 százalékkal olcsóbbak lehetnek a hagyományos rendszerekből kezdeményezetteknél. A cég másodperc alapú számlázást működtet, kapcsolási díj nincs, illetve jelentős kedvezményeket nyújt azok számára, akik UPC Internetre és kábeltévére is előfizetnek. Mindezek alapján arra számítanak, hogy 5-10 éven belül 15 százalékos részesedést szerez a vezetékes távközlési piacon az internet-alapú telefonálás - közölte Szűcs László.
Az anyavállalat 100 százalékos tulajdonában álló cég az elmúlt évben, mintegy 30 milliárd forint árbevételt ért el, ami 25 százalékkal magasabb a 2003-as adatnál. Az idén hasonló növekedésre számítanak, közölte Szűcs Péter.