Béres Zsolt

Négy európai 3G mobilból egy LG gyártmány

Az International Data Corporation piackutató intézet jelentése szerint 2005 első negyedéve alatt az LG az európai UMTS piac vezető gyártójává lépett elő 25,5%-os részesedésével és több mint 1 millió készülék eladásával.

Az európai UTMS piac méretét tavaly 8,1 millió darabra becsülték, míg figyelembe véve gyors terjedését idén 22 millió darabot jósolnak. Ezzel Európa a világ legnagyobb 3G mobiltelefonpiacát képviseli. Az LG sikerének hátterében két jelentős dolog áll. Az egyik a legújabb multimédiás technológiák alkalmazása, mely biztosítja a video telefonálást, stabil kommunikációs minőséget, hosszú készenléti időt, a kompakt méreteket és a stílusos dizájnt.

A másik nagyon fontos tényező a vezető 3G mobilszolgáltatókkal fenntartott szoros együttműködés. Az LG gyümölcsöző kapcsolatokat épített ki a számtalan szolgál­tatóval: Hutchinson, Orange Francia­országban, Telefonica Spanyol­országban, sőt a Cingular Wireless-el kötött szerződésének köszönhetően pedig multimédiás készülékeivel be szeretne hatolni az észak-amerikai UMTS-piacra is, mely egyedülálló teljesítmény lenne a koreai mobiltelefongyártók történetében.

Végül pedig, annak érdekében, hogy pozícióját megerősítse a Nokia, a Motorola és a NEC mellett a 3G piacon, az LG 20 fajta WCDMA mobil­készülékkel akarja meghódítani az egész világot.

"Az LG a tavalyi év során mintegy 4 millió készülék eladásával a világ WCDMA piacának csúcsáig tört fel, és a növekedés folytatódik. Az UMTS piacvezető helyünkre alapozva felgyorsítjuk behatolásunkat a GSM/GPRS/EDGE piacra, még nagyobb hangsúlyt fektetve a 3.5G HSDPA mobiltelefonok kifejlesztésére" - nyilatkozta a cég mobilkommunikációs részlegének elnöke, Park Mun-hwa.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)