MTI
Internetre megy a Metro újság kiadója
Az ingyenes Metro újságot kiadó svéd Metro International csoport azt tervezi, hogy megjelenik a világhálón is.
Az internetes stratégia megvalósítását a Metro Modern Media cég végzi. Első lépésként Svédországban indul az internetes változat, mintegy 900 ezer apróhirdetéssel, majd utána Finnországban, Dániában és Hollandiában indítják el a szolgáltatást. A svéd cég távolabbi tervei között szerepel társkereső szolgálat és a zenei letöltés beindítása is.
A Metro International 17 országban 16 nyelven adja ki ingyenes lapját Európában, Amerikában és Ázsiában. Az újságot naponta több mint 15 millióan, hetente 33 millióan olvassák.
Az internetes stratégia megvalósítását a Metro Modern Media cég végzi. Első lépésként Svédországban indul az internetes változat, mintegy 900 ezer apróhirdetéssel, majd utána Finnországban, Dániában és Hollandiában indítják el a szolgáltatást. A svéd cég távolabbi tervei között szerepel társkereső szolgálat és a zenei letöltés beindítása is.
A Metro International 17 országban 16 nyelven adja ki ingyenes lapját Európában, Amerikában és Ázsiában. Az újságot naponta több mint 15 millióan, hetente 33 millióan olvassák.