SG.hu
Virtuális fejlesztési központot nyitott az IBM
Az IBM olyan technikai megoldásokat mutatott be, melyek az alkalmazások működtetése során időt és pénzt takarítanak meg a független szoftverfejlesztőknek.
A vállalat közleménye szerint a fejlesztők magas szintű technikai támogatást, valamint ingyenes konzultációkat vehetnek igénybe, hogy a megoldásokat minél hamarabb kidolgozzák és alkalmazzák. Az új technikai megoldások az IBM Virtuális Fejlesztési Központjában lesznek elérhetők, ahol hat hónapon keresztül ingyenes igényalapú rendszerfelépítési konzultációra, továbbá a technikai háttér és az e-mail szolgáltatás korlátlan használatára van lehetőség.
Ezen források - az interneten keresztül történő - virtuális felajánlásával a vállalat segíti a fejlesztők költségeinek racionalizálását, valamint az új alkalmazások használatával kapcsolatos termelékenység növelését. A fejlesztők távolról is hozzáférhetnek ezekhez az adatbázisokhoz, így bármikor, bárhol képesek a beüzemelési munkálatok elvégzésére - anélkül, hogy fejlesztési laboratóriumokba kellene utazgatni.
Ez a megnövelt támogatás válasz a fejlesztők azon igényére, hogy gyorsabban tudjanak megoldásokat kidolgozni a cég nyitott technológiáját használva. A mai napig az IBM a Virtuális Fejlesztési Központján keresztül több mint 4000 üzleti partnerének tette lehetővé 1800-nál is több alkalmazás kifejlesztését és használatát. A kulcsfontosságú üzemeltetési projektek hozzáférést biztosítanak a J2EE-hez, modernizálási alkalmazásokhoz, és ágazat-specifikus megoldások kidolgozásához.
Az IBM új technikai támogatási háttere - amelyhez a PartnerWorld Industry Network program keretében lehet hozzáférni -, tartalmazza az Igényalapú Rendszerfelépítési Konzultációt: a fejlesztők ezentúl igénybe vehetik ezeket az ingyenes konzultációkat, amelyek úgy kerültek kialakításra, hogy segítsék alkalmazásaik termelékenységét és jövedelmezőségét. E szolgáltatás segítségével a társaság rendszerfelépítési részlege részletes beszámolókat biztosít a fejlesztők részére az alkalmazásaikat illetően, bemutatva azt, hogyan lehet azokat a cég legújabb szoftverébe, hardverébe, illetve fejlesztés alatt álló technológiáiba integrálni. A rendszerfelépítési részleg személyre szabott ajánlatokat biztosít a fejlesztőknek megoldásaik üzemeltetésére.
A hat hónapos, korlátlan e-mailen keresztüli technikai segítségnyújtási szolgáltatás állítólag felgyorsítja az IBM alkalmazott szoftverének, hardverének, a Linux és más operációs rendszerek megoldásfejlesztését, mindezt teljesen térítésmentesen. Ez a támogatási szolgáltatás - amely több mint 1200 dollárt ér - lehetővé teszi a fejlesztőknek, hogy szakirányú kérdéseikre választ kapjanak, ami jelentősen felgyorsítja a megoldásfejlesztést és a piaci bevezetést. E szolgáltatásnak köszönhetően a fejlesztők egy sereg ellenőrzéssel és integrációval kapcsolatos kérdésre kaphatnak választ órákon belül. Mindössze annyi a teendő, hogy e-mailt kell küldeni az IBM egyik technikai szakemberének.
Az állandó, heti hét napos, huszonnégy órás hozzáférésnek köszönhetően az új technikai kiegészítő csomag is hozzáférhető a Virtuális Fejlesztési Központban - amely egy online információs és üzemeltetési portál üzleti partnerek részére -, elősegítve azt, hogy megoldásaikat IBM technológiával is tudják használni. A csomagban található kiegészítők távolból is hozzáférhetők, így a fejlesztők bárhol, bármikor végrehajthatják a kívánt műveleteket, utazás nélkül. A termék online regisztrálása azonnali hozzáférést biztosít a fejlesztők számára a technikai támogatás mindhárom szintjén.
A vállalat közleménye szerint a fejlesztők magas szintű technikai támogatást, valamint ingyenes konzultációkat vehetnek igénybe, hogy a megoldásokat minél hamarabb kidolgozzák és alkalmazzák. Az új technikai megoldások az IBM Virtuális Fejlesztési Központjában lesznek elérhetők, ahol hat hónapon keresztül ingyenes igényalapú rendszerfelépítési konzultációra, továbbá a technikai háttér és az e-mail szolgáltatás korlátlan használatára van lehetőség.
Ezen források - az interneten keresztül történő - virtuális felajánlásával a vállalat segíti a fejlesztők költségeinek racionalizálását, valamint az új alkalmazások használatával kapcsolatos termelékenység növelését. A fejlesztők távolról is hozzáférhetnek ezekhez az adatbázisokhoz, így bármikor, bárhol képesek a beüzemelési munkálatok elvégzésére - anélkül, hogy fejlesztési laboratóriumokba kellene utazgatni.
Ez a megnövelt támogatás válasz a fejlesztők azon igényére, hogy gyorsabban tudjanak megoldásokat kidolgozni a cég nyitott technológiáját használva. A mai napig az IBM a Virtuális Fejlesztési Központján keresztül több mint 4000 üzleti partnerének tette lehetővé 1800-nál is több alkalmazás kifejlesztését és használatát. A kulcsfontosságú üzemeltetési projektek hozzáférést biztosítanak a J2EE-hez, modernizálási alkalmazásokhoz, és ágazat-specifikus megoldások kidolgozásához.
Az IBM új technikai támogatási háttere - amelyhez a PartnerWorld Industry Network program keretében lehet hozzáférni -, tartalmazza az Igényalapú Rendszerfelépítési Konzultációt: a fejlesztők ezentúl igénybe vehetik ezeket az ingyenes konzultációkat, amelyek úgy kerültek kialakításra, hogy segítsék alkalmazásaik termelékenységét és jövedelmezőségét. E szolgáltatás segítségével a társaság rendszerfelépítési részlege részletes beszámolókat biztosít a fejlesztők részére az alkalmazásaikat illetően, bemutatva azt, hogyan lehet azokat a cég legújabb szoftverébe, hardverébe, illetve fejlesztés alatt álló technológiáiba integrálni. A rendszerfelépítési részleg személyre szabott ajánlatokat biztosít a fejlesztőknek megoldásaik üzemeltetésére.
A hat hónapos, korlátlan e-mailen keresztüli technikai segítségnyújtási szolgáltatás állítólag felgyorsítja az IBM alkalmazott szoftverének, hardverének, a Linux és más operációs rendszerek megoldásfejlesztését, mindezt teljesen térítésmentesen. Ez a támogatási szolgáltatás - amely több mint 1200 dollárt ér - lehetővé teszi a fejlesztőknek, hogy szakirányú kérdéseikre választ kapjanak, ami jelentősen felgyorsítja a megoldásfejlesztést és a piaci bevezetést. E szolgáltatásnak köszönhetően a fejlesztők egy sereg ellenőrzéssel és integrációval kapcsolatos kérdésre kaphatnak választ órákon belül. Mindössze annyi a teendő, hogy e-mailt kell küldeni az IBM egyik technikai szakemberének.
Az állandó, heti hét napos, huszonnégy órás hozzáférésnek köszönhetően az új technikai kiegészítő csomag is hozzáférhető a Virtuális Fejlesztési Központban - amely egy online információs és üzemeltetési portál üzleti partnerek részére -, elősegítve azt, hogy megoldásaikat IBM technológiával is tudják használni. A csomagban található kiegészítők távolból is hozzáférhetők, így a fejlesztők bárhol, bármikor végrehajthatják a kívánt műveleteket, utazás nélkül. A termék online regisztrálása azonnali hozzáférést biztosít a fejlesztők számára a technikai támogatás mindhárom szintjén.