SG.hu
Egységesíti régiós informatikai infrastruktúráját a Mol
A MOL mostantól akár több mint 30, határon átnyúló beszerzési folyamatát konszolidálhatja egységes rendszerben, egyetlen platform alá terelve magyarországi, horvátországi és szlovákiai informatikai infrastruktúráját.
A MOL Csoport Kelet-Közép-Európa egyik vezető olaj- és gázipari konglomerátuma – több mint 30 országban van jelen, világszerte 25000 embert foglalkoztat, 2000 üzemanyagtöltő állomást és tárolóhelyet üzemeltet. Az IBM teljes körű infrastruktúra-karbantartást, szolgáltatás-felügyeletet és multivendor támogatást biztosít a céghez tartozó szervezeteknek Magyarországon, Horvátországban és Szlovákiában. A technológiai támogatás kiterjed a hardver- és szoftver karbantartásra, a Linux szolgáltatásokra és a biztonsági mentésekhez szükséges technikai háttérre. A 2017. áprilisában két évre aláírt megállapodástól a MOL Csoport jelentős költségmegtakarítást vár.
"A MOL Csoport a segítségünkkel három országban, egységes, integrált rendszerben tudja menedzselni beszerzési folyamatait, így kiküszöbölheti a kétszeres munkát, és jelentős megtakarításokat könyvelhet el. A meglévő informatikai infrastruktúra stabilitásának és hozzáférhetőségének növelésével jelentősen kiterjesztheti rendszerének életciklusát, mindezzel időt és erőforrásokat szabadíthat fel digitális stratégiájának finomhangolásához, és jó alapokat teremthet az analitikai, felhő és kognitív technológiák további alkalmazásához.” – mondta Rehus Péter, az IBM Magyarország vezetője.
Az IBM olyan felhőszolgáltatásokkal és kognitív technológiával segíti a nagyvállalatokat digitális szolgáltatásaik átalakításában és folyamataik automatizálásában, melyek az IBM Watson tudására épülnek.
A MOL Csoport Kelet-Közép-Európa egyik vezető olaj- és gázipari konglomerátuma – több mint 30 országban van jelen, világszerte 25000 embert foglalkoztat, 2000 üzemanyagtöltő állomást és tárolóhelyet üzemeltet. Az IBM teljes körű infrastruktúra-karbantartást, szolgáltatás-felügyeletet és multivendor támogatást biztosít a céghez tartozó szervezeteknek Magyarországon, Horvátországban és Szlovákiában. A technológiai támogatás kiterjed a hardver- és szoftver karbantartásra, a Linux szolgáltatásokra és a biztonsági mentésekhez szükséges technikai háttérre. A 2017. áprilisában két évre aláírt megállapodástól a MOL Csoport jelentős költségmegtakarítást vár.
"A MOL Csoport a segítségünkkel három országban, egységes, integrált rendszerben tudja menedzselni beszerzési folyamatait, így kiküszöbölheti a kétszeres munkát, és jelentős megtakarításokat könyvelhet el. A meglévő informatikai infrastruktúra stabilitásának és hozzáférhetőségének növelésével jelentősen kiterjesztheti rendszerének életciklusát, mindezzel időt és erőforrásokat szabadíthat fel digitális stratégiájának finomhangolásához, és jó alapokat teremthet az analitikai, felhő és kognitív technológiák további alkalmazásához.” – mondta Rehus Péter, az IBM Magyarország vezetője.
Az IBM olyan felhőszolgáltatásokkal és kognitív technológiával segíti a nagyvállalatokat digitális szolgáltatásaik átalakításában és folyamataik automatizálásában, melyek az IBM Watson tudására épülnek.