SG.hu

120 millió forint gyűlt össze a Matáv segélyvonalán

A Matáv és a három magyarországi mobilszolgáltató ügyfelei együttesen több mint 120 millió forintot gyűjtöttek össze a 1749-es Segélyvonalon a délkelet-ázsiai földrengés és szökőár károsultjainak megsegítésére.

Januárban közel 300 000 hívást kezdeményeztek a Matáv ügyfelei a 1749-es Segélyvonalon keresztül. Így egy hónap alatt majdnem 60 millió forintot (58 215 600 forintot) gyűjtöttek össze a délkelet-ázsiai földrengés és szökőár károsultjainak megsegítésére. "Örömünkre szolgál, hogy a Matáv is hozzájárulhatott a délkelet-ázsiai földrengés és szökőár károsultjainak megsegítéséhez, ügyfeleink hatalmas segíteni akarásról tettek tanúbizonyságot" - hangsúlyozta Nagy Bálint kommunikációs igazgató.

2005. január 5-én 0 órától január 31-én 24 óráig a Matáv 1749-es segélyvonalán hívásonként 200 forinttal támogathatták a segíteni szándékozók a rászorulókat. A Matáv kezdeményezéséhez január 6-án mindhárom mobilszolgáltató csatlakozott, így az ő ügyfeleik is a 1749-es Segélyvonalon keresztül tudták támogatni hívásonként 200 forinttal a károsultakat. Az adományokat a Magyar Vöröskereszt gyorssegélyként juttatja el a rászorulókhoz a Nemzetközi Vöröskereszt közreműködésével.

Érdekesség, hogy a Matávtól származó információkkal ellentétben az Informatikai és Hírközlési Minisztérium szintén ma kiadott közleményében valamivel több, 133,8 milló forintos összeg szerepel.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!