SG.hu
A Vodafone is SMS-ben értesít a nem fogadott hívásokról
A Vodafone Magyarország legújabb szolgáltatása segítségével az előfizető azokról a nem fogadott hívásairól is értesülhet, amelyek akkor érkeztek, amikor a telefonja nem volt elérhető (például ki volt kapcsolva).
A szolgáltatás segítségével a nem fogadott hívásokról SMS értesítés érkezik, mely tartalmazza, hogy hányszor telefonált a hívó, a hívás időpontját, illetve többszöri hívás esetén az utolsó próbálkozás időpontját. Az előfizetők számára a szolgáltatás még kényelmesebben használható, hiszen más szolgáltatóktól eltérően, a hívó fél száma az SMS feladójaként jelenik meg, illetve a telefon memóriájában tárolt szám esetében, a hívó nevét is megjelenítheti a készülék. Hangposta használatakor csak olyan esetben küld értesítést a rendszer, ha a hívó nem hagy üzenetet, ráadásul az ügyfelek igényeit szem előtt tartva foglaltság esetén a Vodafone nem küld értesítést.
A nem fogadott hívásokat visszamenőleg 48 óráig tárolja a rendszer, ami azt jelenti, hogy az értesítő SMS kézbesíthetőségétől visszamenőleg számított 48 órán belül érkezett hívás kísérletekről küld értesítést. A hívásértesítő legfeljebb 5 különböző hívószámot tartalmazó értesítést küld. (Olyan esetben, ha 48 órán belül több mint 5 különböző olyan híváskísérlet volt, amelynél a hívó hozzájárult a hívószámának kijelzéséhez, akkor az 5 legutolsó, különböző hívótól érkezett hívásról küld értesítést). Roaming használata esetén is megérkeznek az értesítő SMS-ek, azonban a szolgáltatás paraméterei eltérhetnek a fent megadottaktól. A szolgáltatás roaming esetén is díjmentes.
A szolgáltatást a társaság minden VitaMAX és előfizetéses ügyfeleinek díjmentesen nyújtja. A szolgáltatás a hangpostával rendelkező ügyfelek részére 2004 október 9-től, a hangpostával nem rendelkező ügyfelek részére pedig 2004. október 16-tól áll rendelkezésre.
A szolgáltatás segítségével a nem fogadott hívásokról SMS értesítés érkezik, mely tartalmazza, hogy hányszor telefonált a hívó, a hívás időpontját, illetve többszöri hívás esetén az utolsó próbálkozás időpontját. Az előfizetők számára a szolgáltatás még kényelmesebben használható, hiszen más szolgáltatóktól eltérően, a hívó fél száma az SMS feladójaként jelenik meg, illetve a telefon memóriájában tárolt szám esetében, a hívó nevét is megjelenítheti a készülék. Hangposta használatakor csak olyan esetben küld értesítést a rendszer, ha a hívó nem hagy üzenetet, ráadásul az ügyfelek igényeit szem előtt tartva foglaltság esetén a Vodafone nem küld értesítést.
A nem fogadott hívásokat visszamenőleg 48 óráig tárolja a rendszer, ami azt jelenti, hogy az értesítő SMS kézbesíthetőségétől visszamenőleg számított 48 órán belül érkezett hívás kísérletekről küld értesítést. A hívásértesítő legfeljebb 5 különböző hívószámot tartalmazó értesítést küld. (Olyan esetben, ha 48 órán belül több mint 5 különböző olyan híváskísérlet volt, amelynél a hívó hozzájárult a hívószámának kijelzéséhez, akkor az 5 legutolsó, különböző hívótól érkezett hívásról küld értesítést). Roaming használata esetén is megérkeznek az értesítő SMS-ek, azonban a szolgáltatás paraméterei eltérhetnek a fent megadottaktól. A szolgáltatás roaming esetén is díjmentes.
A szolgáltatást a társaság minden VitaMAX és előfizetéses ügyfeleinek díjmentesen nyújtja. A szolgáltatás a hangpostával rendelkező ügyfelek részére 2004 október 9-től, a hangpostával nem rendelkező ügyfelek részére pedig 2004. október 16-tól áll rendelkezésre.