SG.hu
Növekvő internethasználat az európai 55+ korosztályában
[Mediainfo] A Nielsen/NetRatings adatai szerint az 55 éven felüli európai lakosság körében több mint 11,5 millió embernek van internetes elérése.
A tanulmány kimutatta, hogy ebben a korosztályban Svédország rendelkezik a legnagyobb internetes penetrációval 19,4 százalékkal, míg Nagy-Britannia a második 17,3 százalékkal.
Ebben a demográfiai csoportban különösen népszerűnek bizonyulnak a pénzügyi oldalak és az online térképek, ám a jelek szerint az online értékesítők nem tudnak előnyt kovácsolni a korosztály érdeklődéséből.
"A site-ok tulajdonosai népszerűsíthetnék termékeiket és szolgáltatásaik az idősek növekvő szegmensében, azok között, akik pénzügyeiket és nyaralási foglalásaikat már a világhálón intézik" - mondta a Nielsen marketing elemzője, Tom Ewing.
A tanulmány kimutatta, hogy ebben a korosztályban Svédország rendelkezik a legnagyobb internetes penetrációval 19,4 százalékkal, míg Nagy-Britannia a második 17,3 százalékkal.
Ebben a demográfiai csoportban különösen népszerűnek bizonyulnak a pénzügyi oldalak és az online térképek, ám a jelek szerint az online értékesítők nem tudnak előnyt kovácsolni a korosztály érdeklődéséből.
"A site-ok tulajdonosai népszerűsíthetnék termékeiket és szolgáltatásaik az idősek növekvő szegmensében, azok között, akik pénzügyeiket és nyaralási foglalásaikat már a világhálón intézik" - mondta a Nielsen marketing elemzője, Tom Ewing.