SG.hu
A Vodafone szerint hírnevet sért a Westel reklám
[BTL.hu] A Westel nemcsak egy Versenyhivatalhoz eljuttatott beadvánnyal, hanem egy ellenreklámmal is reagál a Vodafone - szerinte tisztességtelen, előfizetőit sértő - reklámjaira.
Az ellenreklám viszont a Vodefone nemtetszését váltotta ki, ezért perrel fenyegetőzik. A Pannon GSM pedig eljátssza a nevető harmadik szerepét. A Vodafone Hungary Rt. vezérigazgatója, Vitai Attila jó hírnevet sértőnek találta a Westel reklámját, holott a Westel szerint, ebben csak reagál a fogyasztókat megtévesztő és sértőnek tartott Vodafone-reklámokra.
Sugár András, a Westel Rt, vezérigazgatója hangsúlyozta, hogy azért fordultak a Gazdasági Versenyhivatalhoz, mivel a Vodafone a meghirdetett hat forintos tarifa helyett hatvan forintos árat számol egységnyi időre, mivel tízperces egységeket vesz alapul. Vitai Attila nem érti, hogy miért a Westel sértő reklámja, hiszen az ő hirdetéseiket a reklámszövetség is elfogadta, azzal a lépéssel, hogy négy rangos díjat is kaptak ezekre a közelmúltban (Az Effie gálán 3 díjat és a Platina Effie-t is a cég reklámja nyerte).
A Pannon ugyanakkor kimaradna az egymást lejárató kampányból és a Djuice bevezetésére koncentrál inkább. Felkai György, kommunikációs igazgató szerint a cég nem változtat reklámstratégiáján. A Magyar Reklámszövetség a lap információi szerint egyelőre nem kapott panaszt a mobiltársaságok ügyében.
Az ellenreklám viszont a Vodefone nemtetszését váltotta ki, ezért perrel fenyegetőzik. A Pannon GSM pedig eljátssza a nevető harmadik szerepét. A Vodafone Hungary Rt. vezérigazgatója, Vitai Attila jó hírnevet sértőnek találta a Westel reklámját, holott a Westel szerint, ebben csak reagál a fogyasztókat megtévesztő és sértőnek tartott Vodafone-reklámokra.
Sugár András, a Westel Rt, vezérigazgatója hangsúlyozta, hogy azért fordultak a Gazdasági Versenyhivatalhoz, mivel a Vodafone a meghirdetett hat forintos tarifa helyett hatvan forintos árat számol egységnyi időre, mivel tízperces egységeket vesz alapul. Vitai Attila nem érti, hogy miért a Westel sértő reklámja, hiszen az ő hirdetéseiket a reklámszövetség is elfogadta, azzal a lépéssel, hogy négy rangos díjat is kaptak ezekre a közelmúltban (Az Effie gálán 3 díjat és a Platina Effie-t is a cég reklámja nyerte).
A Pannon ugyanakkor kimaradna az egymást lejárató kampányból és a Djuice bevezetésére koncentrál inkább. Felkai György, kommunikációs igazgató szerint a cég nem változtat reklámstratégiáján. A Magyar Reklámszövetség a lap információi szerint egyelőre nem kapott panaszt a mobiltársaságok ügyében.