Gege
Vezetéknélküli szolgáltatókat tesztel a McDonald's
A McDonald's szóvivője szerint a gyorsétteremlánc kezében van a döntés, hogy 2004 első negyedévében melyik drótnélküli szolgáltatónak adjon jelest a jelenleg is folyó tesztekre.
A McDonald's kísérleti jelleggel üzemeltet vezetéknélküli elérést lehetővé tévő pontokat San Francisco, Seattle, Chicago és New York City gyorsétkezdéiben, ahol a Cometa Networks, a Toshiba leányvállalalata, a SurfHere, és a Wayport szolgáltatásait előreláthatólag 2004 első negyedévéig tesztelik.
Greg Waring, a McDonald's üzletfejlesztési igazgatója elmondta: a társaság jelenleg is a termékek kiértékelését végzi, és elfogadhatónak tartaná egy vagy több szolgáltató ajánlatát. "Az első negyedév végére választjuk ki a Wi-Fi-szolgáltatót vagy szolgáltatókat. Ugyanazt tesszük, mint a többi beszállítónkkal. Lehet egyes szám, lehet többes szám, de túl korai lenne találgatásokba bocsátkozni" - mondta Waring.
A Pyramid Research elemzője, John Yunker a következőképpen látja: a McDonald's a kiválasztott társaságnak vagy társaságoknak óriási segítséget nyújt a forrópont-ipar egyik legnagyobb akadályának leküzdéséhez: segítséget nyújtani a fogyasztóknak a szolgáltatási hely megtalálásához. A McDonald'snak szolgáltatást nyújtó társaságok az étteremlánc nevével mehetnének át a köztudatba, azaz rokon értelművé válnának az ismert márkával.
"A McDonald's felvirágoztathatja a társaságot, de tönkre is teheti" - mondta Yunker. "Tönkretétel abban az értelemben, hogy ha a szolgáltató nem tud profitot termelni, hiba lenne egy sok, de veszteségesenen működő elérési pontot működtető üzletlánc megléte."
A McDonald's 13 ezer gyorséttermet üzemeltet az Egyesült Államokban, és további 25 országban folytat forrópont-teszteket, hiszen nem szükségszerűen amerikai szolgáltatók kapják a szolgáltatás jogát a nem amerikai étkezdékben.
A McDonald's kísérleti jelleggel üzemeltet vezetéknélküli elérést lehetővé tévő pontokat San Francisco, Seattle, Chicago és New York City gyorsétkezdéiben, ahol a Cometa Networks, a Toshiba leányvállalalata, a SurfHere, és a Wayport szolgáltatásait előreláthatólag 2004 első negyedévéig tesztelik.
Greg Waring, a McDonald's üzletfejlesztési igazgatója elmondta: a társaság jelenleg is a termékek kiértékelését végzi, és elfogadhatónak tartaná egy vagy több szolgáltató ajánlatát. "Az első negyedév végére választjuk ki a Wi-Fi-szolgáltatót vagy szolgáltatókat. Ugyanazt tesszük, mint a többi beszállítónkkal. Lehet egyes szám, lehet többes szám, de túl korai lenne találgatásokba bocsátkozni" - mondta Waring.
A Pyramid Research elemzője, John Yunker a következőképpen látja: a McDonald's a kiválasztott társaságnak vagy társaságoknak óriási segítséget nyújt a forrópont-ipar egyik legnagyobb akadályának leküzdéséhez: segítséget nyújtani a fogyasztóknak a szolgáltatási hely megtalálásához. A McDonald'snak szolgáltatást nyújtó társaságok az étteremlánc nevével mehetnének át a köztudatba, azaz rokon értelművé válnának az ismert márkával.
"A McDonald's felvirágoztathatja a társaságot, de tönkre is teheti" - mondta Yunker. "Tönkretétel abban az értelemben, hogy ha a szolgáltató nem tud profitot termelni, hiba lenne egy sok, de veszteségesenen működő elérési pontot működtető üzletlánc megléte."
A McDonald's 13 ezer gyorséttermet üzemeltet az Egyesült Államokban, és további 25 országban folytat forrópont-teszteket, hiszen nem szükségszerűen amerikai szolgáltatók kapják a szolgáltatás jogát a nem amerikai étkezdékben.