SG.hu
Újabb rekordot döntött meg az [origo]
[E-kereskedelem] Szeptember 29-én hétfőn, az origo minden idők legnagyobb látogatottságát produkálta a hazai internet történetében, összesen 876 942 látogatást regisztrálva. Ugyanezen a napon az internetes tartalom iránti igény növekedése más népszerű oldalak esetén is észlelhető volt.
Az említett napon a Startlap 27 ezerrel, az Index 28 ezerrel több látogatást mért. Az eredmény nem volt váratlan, hiszen az internet használata hosszabb távra visszatekintve is folyamatosan növekszik: a szokásos nyári visszaesést követően augusztus utolsó hetében megugrott az érdeklődés, amely szeptemberben hétről-hétre dinamikusan növekedett, és mostanra már közel 6 százalékkal magasabb, mint a tavaszi csúcs volt.
Az internet használatának növekedése mögött egyrészt a felhasználók számának növekedése áll: a múlt év vége óta 300 ezerrel nőtt az internet-hozzáféréssel rendelkezők száma, és csak az Axelerónál szeptember végén aktiválták az 50 000. szélessávú hozzáférést. A mostani rekord pedig azt mutatta, hogy az új belépők is a piacvezető tartalomszolgáltatókat választják. Az origo esetében a hétfői rekordhoz a Női Lapozó 27 %-os (20 414 látogatás), a Techbázis 20 %-os, (27 531 látogatás), a Vizsla 7,2 %-os (93 333 látogatás), a pedig 7 %-os (477 906 látogatás) növekedéssel járult hozzá.
A freemail iránti érdeklődés növekedését erősítette az Axelero által augusztus közepén végrehajtott fejlesztés, amely során választható, fizetős kényelmi szolgáltatásokkal bővítették a levelezési rendszert. A Techbázis és a Női Lapozó növekedése közötti 7 %-os eltérés alátámasztja azokat a kutatásokat, miszerint az internetező nők aránya gyorsabban növekszik a férfiakénál. A Netsurvey Internetkutató Intézet tavaly év végi felmérése szerint az elmúlt négy év alatt megháromszorozódott az internetes hozzáféréssel rendelkező nők száma Magyarországon.
Az említett napon a Startlap 27 ezerrel, az Index 28 ezerrel több látogatást mért. Az eredmény nem volt váratlan, hiszen az internet használata hosszabb távra visszatekintve is folyamatosan növekszik: a szokásos nyári visszaesést követően augusztus utolsó hetében megugrott az érdeklődés, amely szeptemberben hétről-hétre dinamikusan növekedett, és mostanra már közel 6 százalékkal magasabb, mint a tavaszi csúcs volt.
Az internet használatának növekedése mögött egyrészt a felhasználók számának növekedése áll: a múlt év vége óta 300 ezerrel nőtt az internet-hozzáféréssel rendelkezők száma, és csak az Axelerónál szeptember végén aktiválták az 50 000. szélessávú hozzáférést. A mostani rekord pedig azt mutatta, hogy az új belépők is a piacvezető tartalomszolgáltatókat választják. Az origo esetében a hétfői rekordhoz a Női Lapozó 27 %-os (20 414 látogatás), a Techbázis 20 %-os, (27 531 látogatás), a Vizsla 7,2 %-os (93 333 látogatás), a pedig 7 %-os (477 906 látogatás) növekedéssel járult hozzá.
A freemail iránti érdeklődés növekedését erősítette az Axelero által augusztus közepén végrehajtott fejlesztés, amely során választható, fizetős kényelmi szolgáltatásokkal bővítették a levelezési rendszert. A Techbázis és a Női Lapozó növekedése közötti 7 %-os eltérés alátámasztja azokat a kutatásokat, miszerint az internetező nők aránya gyorsabban növekszik a férfiakénál. A Netsurvey Internetkutató Intézet tavaly év végi felmérése szerint az elmúlt négy év alatt megháromszorozódott az internetes hozzáféréssel rendelkező nők száma Magyarországon.