JohnnyCage
Új modellekkel erősít a Sony Ericsson
A svéd - japán közösvállalkozás három új mobiltelefon modellt dob piacra a negyedik negyedév elején, amely a vezetők várakozásai szerint segít javítani a társaság pozícióján.
Mint Jan Wareby, a Sony Ericsson Mobile Communications AB alelnöke elmondta, a három olcsóbb modell várhatóan jelentősen megnöveli a társaság második féléves eladásait. "Még az idei évben jelentős hatást fognak gyakorolni eredményeinkre" - mondta Wareby egy interjú során. "Várhatóan az egész 2003-as évet tekintve nem leszünk nyereségesek, de a második félév mérlege már pozitív lesz" - tette hozzá a vezető.
A Sony Ericsson jelenleg a világ ötödik legnagyobb mobilgyártója 6 százalék körüli részesedéssel.
Sony Ericsson Z200 és Z600
Sony Ericsson Z200 és Z600 csukott állapotban
A társaság három új modellje egyaránt színes kijelzővel rendelkezik. A Z200 egy olcsóbb clamshell (szétnyitható) készülék a fiataloknak, a T230 pedig egy olyan változat, amely megfizethető áron nyújt lehetőséget a mobil játékra. A valamivel magasabb árszegmenst célzó Z600 szintén szétnyitható kialakítású, és beépített digitális kamerával is rendelkezik.
Az átlagfelhasználó számára is megfizethető készülékekre kívánunk koncentrálni, mivel ez a szegmens teszi lehetővé számunkra, hogy növeljük piaci részesedésünket, és bevételeinket. A Z200 ára hozzávetőleg 236 - 295 dollár lesz, a T230-ért pedig ennél valamivel kevesebbet fog kérni a gyártó. A Z600 414 - 473 dollárba fog kerülni. Ezek az árak még nem tartalmazzák a szolgáltatók esetleges kedvezményeit.
Sony Ericsson T230
"Ezek a mobilok kibővítik a Sony Ericsson kínálatát az alsóbb árszegmensekben, amely terület rendkívül fontos a piaci részesedés miatt" - mondta Kulbinder Garcha, a londoni CSFB egyik elemzője. "A Sony Ericssonnak mindenképp számos új modellt kell kiadnia az elkövetkező 12 hónapban, hogy lépést tartson a Nokia, Samsung, és Motorola cégek újdonságaival."
Elemzők szerint a Sony Ericsson legolcsóbb új készüléke még mindig hozzávetőleg 200 dollár lesz, amely ár jóval magasabb, mint a Nokia elmúlt héten kiadott, 80 dollárról induló készülékei, amelyeket a finn cég az orosz, indiai, és kínai piacra szán.
Mint Jan Wareby, a Sony Ericsson Mobile Communications AB alelnöke elmondta, a három olcsóbb modell várhatóan jelentősen megnöveli a társaság második féléves eladásait. "Még az idei évben jelentős hatást fognak gyakorolni eredményeinkre" - mondta Wareby egy interjú során. "Várhatóan az egész 2003-as évet tekintve nem leszünk nyereségesek, de a második félév mérlege már pozitív lesz" - tette hozzá a vezető.
A Sony Ericsson jelenleg a világ ötödik legnagyobb mobilgyártója 6 százalék körüli részesedéssel.
Sony Ericsson Z200 és Z600
Sony Ericsson Z200 és Z600 csukott állapotban
A társaság három új modellje egyaránt színes kijelzővel rendelkezik. A Z200 egy olcsóbb clamshell (szétnyitható) készülék a fiataloknak, a T230 pedig egy olyan változat, amely megfizethető áron nyújt lehetőséget a mobil játékra. A valamivel magasabb árszegmenst célzó Z600 szintén szétnyitható kialakítású, és beépített digitális kamerával is rendelkezik.
Az átlagfelhasználó számára is megfizethető készülékekre kívánunk koncentrálni, mivel ez a szegmens teszi lehetővé számunkra, hogy növeljük piaci részesedésünket, és bevételeinket. A Z200 ára hozzávetőleg 236 - 295 dollár lesz, a T230-ért pedig ennél valamivel kevesebbet fog kérni a gyártó. A Z600 414 - 473 dollárba fog kerülni. Ezek az árak még nem tartalmazzák a szolgáltatók esetleges kedvezményeit.
Sony Ericsson T230
"Ezek a mobilok kibővítik a Sony Ericsson kínálatát az alsóbb árszegmensekben, amely terület rendkívül fontos a piaci részesedés miatt" - mondta Kulbinder Garcha, a londoni CSFB egyik elemzője. "A Sony Ericssonnak mindenképp számos új modellt kell kiadnia az elkövetkező 12 hónapban, hogy lépést tartson a Nokia, Samsung, és Motorola cégek újdonságaival."
Elemzők szerint a Sony Ericsson legolcsóbb új készüléke még mindig hozzávetőleg 200 dollár lesz, amely ár jóval magasabb, mint a Nokia elmúlt héten kiadott, 80 dollárról induló készülékei, amelyeket a finn cég az orosz, indiai, és kínai piacra szán.