JohnnyCage
50 millió dollárt töltött újra a Mátrix az Atarinál
Európa legnagyobb játékkiadója, az Atari pénteken bejelentette, hogy "Enter the Matrix" című játékprogramja egy hét alatt 1 millió példányban kelt el, és 50 millió dollár bevételt hozott.
Az Enter the Matrix május 15-én jelent meg a boltokban, és világszerte vezeti a játékszoftver eladási toplistákat. A Mátrix témáját feldolgozó játék, amely egyébként egy időben jelent meg az óriási sikert aratott film második részével több, mint 1 millió példányban kelt el az Egyesült Államokban és Európában egyetlen hét leforgása alatt.
A játékprogram egy hét alatt több, mint 50 millió dolláros bevételt termelt a francia-amerikai játékkiadónak, amely a közelmúltban vette fel a nagy múltú Atari nevet az Infogrames helyett. A kedvező eladási eredmények következtében a társaság részvényárfolyama is jelentősen megemelkedett.
Keanu Reeves, Carrie-Anne Moss, Laurence Fishburne, Jada Pinkett Smith, Hugo Weaving, Monica Bellucci és Lambert Wilson
A kereskedők szerint megnyugtató, hogy az Enter the Matrix a meglehetősen kritikus bemutatók ellenére is jól fogy. Az elemzők szerint az Atarinak szüksége is van a játék erős kezdeti eladásaira, mivel hamarosan egy másik sikervárományos, a Tomb Raider 6 is megjelenik a boltokban.
"Jó eladási teljesítmény a csalódást keltő játékbemutatók, éles kritikák, és kedvezőtlen értékelések után, de semmi szenzációs" - mondta egy elemző az Enter the Matrix kezdeti eladásairól hozzátéve, hogy a játékprogramok eladásaik 25 - 30 százalékát általában már az első héten elérik.
Az elemzők szerint a játék eladásai kulcsfontosságúak az Atari jövőjét illetően, főként mivel a társaságnak jelentős hiteleket kell visszafizetnie az elkövetkező két évben.
Az ikrek (Adrian és Neil Raymen) trendi cipőben pózoltak a cannes-i bemutatón
Az Atari szerint az Enter the Matrix 1 milliós eladásainak 60 százalékát az amerikai, 40 százalékát pedig az európai piac tette ki. A társaság mintegy 4 millió darabot szállított a játékból a kereskedőknek, és az elemzők szerint a kiadónak mind a 4 milliót el is kell adnia ahhoz, hogy megtérüljön a játék kifejlesztési költsége.
A kedvezőtlen játékbemutatókról kérdezve az Atari szóvivőnője elmondta, hogy a társaság szerint az 1 milliós első heti eladás önmagáért beszél.
Az Enter the Matrix május 15-én jelent meg a boltokban, és világszerte vezeti a játékszoftver eladási toplistákat. A Mátrix témáját feldolgozó játék, amely egyébként egy időben jelent meg az óriási sikert aratott film második részével több, mint 1 millió példányban kelt el az Egyesült Államokban és Európában egyetlen hét leforgása alatt.
A játékprogram egy hét alatt több, mint 50 millió dolláros bevételt termelt a francia-amerikai játékkiadónak, amely a közelmúltban vette fel a nagy múltú Atari nevet az Infogrames helyett. A kedvező eladási eredmények következtében a társaság részvényárfolyama is jelentősen megemelkedett.
Keanu Reeves, Carrie-Anne Moss, Laurence Fishburne, Jada Pinkett Smith, Hugo Weaving, Monica Bellucci és Lambert Wilson
A kereskedők szerint megnyugtató, hogy az Enter the Matrix a meglehetősen kritikus bemutatók ellenére is jól fogy. Az elemzők szerint az Atarinak szüksége is van a játék erős kezdeti eladásaira, mivel hamarosan egy másik sikervárományos, a Tomb Raider 6 is megjelenik a boltokban.
"Jó eladási teljesítmény a csalódást keltő játékbemutatók, éles kritikák, és kedvezőtlen értékelések után, de semmi szenzációs" - mondta egy elemző az Enter the Matrix kezdeti eladásairól hozzátéve, hogy a játékprogramok eladásaik 25 - 30 százalékát általában már az első héten elérik.
Az elemzők szerint a játék eladásai kulcsfontosságúak az Atari jövőjét illetően, főként mivel a társaságnak jelentős hiteleket kell visszafizetnie az elkövetkező két évben.
Az ikrek (Adrian és Neil Raymen) trendi cipőben pózoltak a cannes-i bemutatón
Az Atari szerint az Enter the Matrix 1 milliós eladásainak 60 százalékát az amerikai, 40 százalékát pedig az európai piac tette ki. A társaság mintegy 4 millió darabot szállított a játékból a kereskedőknek, és az elemzők szerint a kiadónak mind a 4 milliót el is kell adnia ahhoz, hogy megtérüljön a játék kifejlesztési költsége.
A kedvezőtlen játékbemutatókról kérdezve az Atari szóvivőnője elmondta, hogy a társaság szerint az 1 milliós első heti eladás önmagáért beszél.