Spencer
Nagy reklámkampányba kezd a Yahoo
A Yahoo egy nagyszabású új elektronikus reklámkampánnyal kívánja népszerűsíteni továbbfejlesztett internetes kereső szolgáltatását, és többek közt ily módon próbál meg visszavágni a tőle az elmúlt időkben rengeteg felhasználót elcsábító Google-nak.
Jennifer Dulski, a Yahoo marketing részlegének igazgatója elmondta, hogy a cég nyolcéves történetében most először kerül sor ilyen jellegű nagyméretű reklámkampányra, azzal kapcsolatban viszont nem kívánt nyilatkozni, hogy a Yahoo pontosan mekkora összeget fordít szolgáltatásainak népszerűsítésére.
"Az internetes keresési szolgáltatás különleges elsőbbséget élvez a Yahoonál. Legújabb reklámkampányunk arra hivatott, hogy tudatosítsa az emberekben, hogy a Yahoo internetes kereső szolgáltatásai milyen hasznosak lehetnek a mindennapi életben, a munkában, vagy éppen a tanulásban" - nyilatkozta az üggyel kapcsolatban Dulski, majd hozzátette, hogy a Yahoo oldalai az elmúlt hónapban olyan jelentős változáson mentek keresztül, melyek mind a felhasználók, mind pedig a cég reklámpartnereinek az érdekeit szolgálják.
Szakértők szerint érthető, hogy a Yahoo nagyszabású reklámhadjárat keretein belül kívánja népszerűsíteni szolgáltatásait, ugyanis az internetes kereső szolgáltatások piaca mostanság rendkívül dinamikusan növekszik, amit értelemszerűen a Yahoo is maximálisan ki szeretne használni. A Bancorp Piper Jaffray befektetési cég legfrissebb adatai szerint egyébként a jelenleg mintegy kétmilliárd dolláros piac alig négy éven belül hétmilliárd dolláros piaccá fogja kinőni magát.
Egy a Qsearch piackutató cég által nemrégiben nyilvánosságra hozott jelentésből kiderül, hogy az Egyesült Államokban hetente átlagosan mintegy 790 millió internetes keresést hajtanak végre, az internetes keresési szolgáltatások pedig a világ egyéb régióiban is hasonló népszerűségnek örvendenek. A "Yet Another Hierarchical Officious Oracle" rövidítéseként Yahoo nevet viselő vállalat az USA internetes keresési piacán megközelítőleg 26 százalékos részesedéssel rendelkezik. A Yahoo számára a San Francisco-i Black Rocket reklámcég által készített promóciós kampány reklámjait egyébként számos internetes oldalon, televíziós csatornán és rádióállomáson lehet majd látni, illetve hallani.
Jennifer Dulski, a Yahoo marketing részlegének igazgatója elmondta, hogy a cég nyolcéves történetében most először kerül sor ilyen jellegű nagyméretű reklámkampányra, azzal kapcsolatban viszont nem kívánt nyilatkozni, hogy a Yahoo pontosan mekkora összeget fordít szolgáltatásainak népszerűsítésére.
"Az internetes keresési szolgáltatás különleges elsőbbséget élvez a Yahoonál. Legújabb reklámkampányunk arra hivatott, hogy tudatosítsa az emberekben, hogy a Yahoo internetes kereső szolgáltatásai milyen hasznosak lehetnek a mindennapi életben, a munkában, vagy éppen a tanulásban" - nyilatkozta az üggyel kapcsolatban Dulski, majd hozzátette, hogy a Yahoo oldalai az elmúlt hónapban olyan jelentős változáson mentek keresztül, melyek mind a felhasználók, mind pedig a cég reklámpartnereinek az érdekeit szolgálják.
Szakértők szerint érthető, hogy a Yahoo nagyszabású reklámhadjárat keretein belül kívánja népszerűsíteni szolgáltatásait, ugyanis az internetes kereső szolgáltatások piaca mostanság rendkívül dinamikusan növekszik, amit értelemszerűen a Yahoo is maximálisan ki szeretne használni. A Bancorp Piper Jaffray befektetési cég legfrissebb adatai szerint egyébként a jelenleg mintegy kétmilliárd dolláros piac alig négy éven belül hétmilliárd dolláros piaccá fogja kinőni magát.
Egy a Qsearch piackutató cég által nemrégiben nyilvánosságra hozott jelentésből kiderül, hogy az Egyesült Államokban hetente átlagosan mintegy 790 millió internetes keresést hajtanak végre, az internetes keresési szolgáltatások pedig a világ egyéb régióiban is hasonló népszerűségnek örvendenek. A "Yet Another Hierarchical Officious Oracle" rövidítéseként Yahoo nevet viselő vállalat az USA internetes keresési piacán megközelítőleg 26 százalékos részesedéssel rendelkezik. A Yahoo számára a San Francisco-i Black Rocket reklámcég által készített promóciós kampány reklámjait egyébként számos internetes oldalon, televíziós csatornán és rádióállomáson lehet majd látni, illetve hallani.