JohnnyCage
A fáradt vásárlók lehetnek az online boltok megmentői
A különféle online boltok, illetve kényelmi szolgáltatások azon amerikai nagyvárosokban értek el jó eredményeket a közelmúltban, ahol a fáradt, és jómódú vásárlók a világháló segítségéval próbálnak megtakarítani némi időt.
A különféle online boltok, és szolgáltatások a '90-es évek közepén óriási tervekkel indultak, az internet-lufi kipukkadását azonban elsősorban azon társaságok vészelték át, amelyek a mindennapos használati cikkek teljes skáláját kínálják az elfoglalt, rendszerint fáradt, ugyanakkor jómódú vásárlóknak.
"Az Internet jelenleg egy alulértékelt ipar" - mondta Marc van Gelder, a Peapod online bolthálózat elnök-vezérigazgatója. A Peapod az elmúlt egy év alatt 35 százalékkal tudta növelni bevételeit, és jelenleg mintegy 120 ezer visszatérő vásárlóval rendelkezik. Az online vásárlók többségét az elfoglalt szülők teszik ki az olyan nagyvárosokban, mint Chicago, Boston, vagy Washington, mondta Gelder. "Ezeken a területeken az online vásárlás sokkal általánosabb, mint az emberek döntő többsége gondolná" - tette hozzá.
Lee Rainie, a Pew Internet and American Life Project igazgatója úgy véli, a Peapod-hoz hasonló társaságok szolgáltatásai népszerűek a jómódúak körében, de ez a népszerűség kevésnek bizonyulhat a hosszútávú sikerhez. "A vásárlók ezen csoportja nem általános. Leginkább az átlagosnál tehetősebb vásárlók kedvelik ezt a megoldást. Ők meg tudják fizetni azt az időt, amit az online boltok megtakarítanak nekik. A kérdés csak az, hogy a jómódú vásárlók közül mennyien hajlandók többet fizetni a kényelemért" - mondta Rainie.
A különféle online boltok, és szolgáltatások a '90-es évek közepén óriási tervekkel indultak, az internet-lufi kipukkadását azonban elsősorban azon társaságok vészelték át, amelyek a mindennapos használati cikkek teljes skáláját kínálják az elfoglalt, rendszerint fáradt, ugyanakkor jómódú vásárlóknak.
"Az Internet jelenleg egy alulértékelt ipar" - mondta Marc van Gelder, a Peapod online bolthálózat elnök-vezérigazgatója. A Peapod az elmúlt egy év alatt 35 százalékkal tudta növelni bevételeit, és jelenleg mintegy 120 ezer visszatérő vásárlóval rendelkezik. Az online vásárlók többségét az elfoglalt szülők teszik ki az olyan nagyvárosokban, mint Chicago, Boston, vagy Washington, mondta Gelder. "Ezeken a területeken az online vásárlás sokkal általánosabb, mint az emberek döntő többsége gondolná" - tette hozzá.
Lee Rainie, a Pew Internet and American Life Project igazgatója úgy véli, a Peapod-hoz hasonló társaságok szolgáltatásai népszerűek a jómódúak körében, de ez a népszerűség kevésnek bizonyulhat a hosszútávú sikerhez. "A vásárlók ezen csoportja nem általános. Leginkább az átlagosnál tehetősebb vásárlók kedvelik ezt a megoldást. Ők meg tudják fizetni azt az időt, amit az online boltok megtakarítanak nekik. A kérdés csak az, hogy a jómódú vásárlók közül mennyien hajlandók többet fizetni a kényelemért" - mondta Rainie.