Franczy

A szülők újabb piacot jelentenek a technológiai cégeknek

Egy a napokban nyilvánosságra hozott felmérésből kiderül, hogy a technológiai szektorban érdekelt cégek számára a jövőben várhatóan minden korábbinál nagyobb fontossággal bírnak azon felnőttek, akik gyermekeikkel egy háztartásban élnek. Ezen elsőre talán furcsának tűnő megállapítás hátterében az áll, hogy amerikai kutatók szerint a gyermekeikkel együtt élő szülők sokkal nagyobb érdeklődést mutatnak az internet, valamint a különböző technológiai újdonságok iránt, mint azon felnőttek, akiknek még nincs gyerekük, illetve, akiktől már elköltöztek a gyermekeik.

A gyermekeiket nevelő házaspárok az átlagosnál általában sokkal jobban meg vannak győződve a technológiai újdonságok fontosságáról, és tisztában vannak azzal, hogy ezen technológiai megoldások sokkal könnyebbé tehetik a mindennapi életet. Ezenkívül említésre méltó, hogy a szülők nagyon fontosnak tartják, hogy gyermekeik mihamarabb megismerkedjenek az internet nyújtotta előnyökkel, és ezzel párhuzamosan maguk a szülők is az internet mindennapos használóivá válnak - nyilatkozta az üggyel kapcsolatban Lee Rainie, az említett jelentést készítő Pew Internet & American Life Project igazgatója.

A jelentés többek közt kitér arra, hogy míg a gyermekeiket otthon nevelő házaspárok több mint 70 százaléka használja gyakorta az internetet, addig a gyermektelen, vagy gyermekeiktől távol élő házaspároknak csak mintegy 53 százaléka gyakorlott internet használó. A gyermekeikkel élő szülők ezenkívül sokkal gyakrabban végzik el banki átutalásaikat az internet segítségével, mint hagyományos módon, valamint új munkahelyet is szívesebben keresnek az interneten. A jelentés készítői egyébként 1677 amerikai házaspárt kérdeztek meg internetezési szokásaikkal, illetve a technológiai újdonságokhoz való viszonyukkal kapcsolatban.

Szakértők szerint egyes internetes és egyéb technológiai cégek egy ideje már külön figyelmet szentelnek a gyermeiket nevelő felnőtteknek, akik számára a cégek általában külön szolgáltatásokat és termékeket nyújtanak. Konkrét példákat tekintve, az AOL és a Microsoft immár évek óta nagy hangsúlyt fektet a szülőkre, illetve a gyerekekre.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!