Franczy

McDonald's és Intel termékek a The Sims Online-ban

A világ elsőszámú játékkiadója, az Electronic Arts Los Angelesben hivatalosan bejelentette, hogy a "The Sims Online" című, sokak által várva várt játékszoftver kapcsán több millió dolláros reklámszerződést kötött a McDonald's-féle gyorséttermi hálózattal, valamint a világ legnagyobb chipgyártó cégével, az Intellel. A várhatóan az idei év végén napvilágot látó Sims Online nem más, mint a The Sims internetes alapokon nyugvó folytatása, mely a kiadó reményei szerint legalább olyan sikeres lesz, mint elődje volt. Az eredeti The Sims-ből egyébként az eddigiekben világszerte több mint 19 millió példányt adtak el, ami nem kevesebbet jelent, mint hogy a The Sims minden idők legsikeresebb, legnagyobb darabszámban elkelt játékszoftvere.

Úgy vélem, hogy a most bejelentett több millió dolláros reklámszerződés egyértelműen annak a jele, hogy a reklámvilág végre felismerte, hogy a videojátékok piaca reklámpiaci szempontokból mennyire kedvező - nyilatkozta a Reuters hírügynökségnek az üggyel kapcsolatban Jeff Brown, az Electronic Arts szóvivője.

Szakértők szerint a videojáték piac egyre jobban kezd hasonlítani a hollywoodi filmek piacára, ugyanis a közeljövőben megjelenő játékszoftverekben várhatóan egyre több termék reklámjával lehet találkozni. A filmes iparban immár évek óta bevett gyakorlatnak számít egyes termékek filmekben történő bújtatott, vagy nem is annyira bújtatott népszerűsítése, reklámozása. Különböző források szerint például Steven Spielberg a "Minority Report" című, közelmúltban debütált film kapcsán több tízmillió dolláros reklámbevételre tett szert.

Habár a most bejelentett Electronic Arts-féle reklámszerződés pontos részleteit nem hozták nyilvánosságra, annyit azért tudni lehet, hogy a szerződés értelmében a The Sims Online című játékban jó néhányszor fel fog tűnni az Intel logója, valamint, hogy a szoftver virtuális világában olyan számítógépek lesznek láthatók, melyek természetesen az Intel Pentium 4-es processzoraival vannak felvértezve. A reklámszerződés másik érintettje, a McDonald's gyorsétterem hálózat kapcsán említést kell tennünk arról, hogy a The Sims Online játékosainak lehetőségük nyílik majd virtuális McDonald's éttermek vásárlására és eredeti McDonald's ételek forgalmazására. Az Electronic Arts egyébként saját bevallása szerint azért éppen az említett két céggel kötött reklámszerződést, mert a The Sims-szel játszó fiatalabb korosztály rendkívül fogékony a McDonald's és Intel termékek iránt.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Laci73 #1
    Erre mondják pestiesen hogy: ügyes. Már csak ezért sem kell pénzt adni ezekért a játékokért...