JohnnyCage

10 ezer dolláros csecsemő: Turok

Az Acclaim Entertainment szokatlan akcióval hívja fel magára a figyelmet: A játékkiadó 10 ezer dollárt kínál minden olyan szülőnek, aki a "Turok" nevet adja újszülött gyermekének.

A lendületesen növekvő játékszoftver ipar képviselői az utóbbi időben egyre különösebb ötletekkel próbálják felhívni a vásárlók figyelmét egy-egy új játékra. Az Acclaim Entertainment új akciójával a hamarosan megjelenő Turok játékra, a Turok: Evolution-re próbálja a lehető legjobban ráhangolni a játékosokat. Az ajánlat szerint 10 ezer dollárt kap az első olyan szülő, aki szeptember 1-jén születő gyermekének a Turok keresztnevet adja.


Az Acclaim-nek azonban nem a mostani az első hasonló lépése. A társaság néhány héttel ezelőtt többezer jelentkezőt regisztrált, amikor 500 fontot ajánlott fel minden olyan brit állampolgárnak, aki keresztnevét hivatalosan Turokra változtatja.

A társaságnak a jelek szerint jó érzéke van ahhoz, hogyan lehet az újságok címlapjára kerülni. Az Acclaim áprilisban ajánlatot tett egyes angol sírkövek "reklámfelületének" megvásárlására, hogy a társaság népszerűsíteni tudja legújabb horrorjátékát, a ShadowMan 2-t. A társaság később elmondta, csak április eleji tréfáról van szó.

Alan Lewis, az Acclaim szóvivője úgy véli, az efféle reklámok elősegítik a társaság kitűnését a kiélezett konkurenciaharcok által övezett piacon. "A videójáték ipar a szórakoztatóipar legdinamikusabban növekvő területe" - mondta Lewis. "Mi mindig új utakat keresünk a vásárlók eléréséhez, és mivel játékokról van szó természetes, hogy ezek a módszerek viccesek is lehetnek."

Az efféle lépések, noha meglepőek, nem egyedülállóak a játékiparban. A Nintendo tavaly például egy olyan verseny keretében "győződött meg" vásárlóinak GameCube iránti hűségéről, amelyben többek között macskaeledelt kellett enniük a résztvevőknek. A Mario Sunshine játék kiadásakor azonban már másfél tonna nyerstésztában alámerülve kutathattak a jelentkezők a "leves" aljában elrejtett ajándékokért.

Schelley Olhava, az IDC játékiparral foglalkozó elemzője úgy véli, a karácsonyi szezonhoz közeledve egyre több ilyen őrült ajánlatra lehet majd számítani. - Bár a figyelemfelkeltő akciók növelhetik a játékosok érdeklődését a karácsonyi vásárlószezon előtt, egy-egy ilyen lépéssel önmagában nem lehet eladni egy játékot - mondta Olhava.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • b #24
    múltkor a temetőben fraggeltek, most meg ez a turok. ez az akléjm nem nyugszik.

    a Koplárovics Diabló-t ennyi maniért felvenném. :)
  • TheZsenyka #22
    Vagy beszállnak a hardware gyártók:

    Kolompár Radeon
  • TheZsenyka #21
    Tényleg, lehet nekem pl. az a nevem, hogy "www.thezsenyka.hu" ?
  • TheZsenyka #20
    De talán az alkalmazásgyártók is beszállnak:

    Kovács Office
    Szabó Memturbo
  • TheZsenyka #19
    Osztolykán Thing
  • TheZsenyka #18
    Orsós Matrix
  • rolika #13
    jah, de addig szegény kiscsávót halálra szekálják :(
    ekkora f.szságot :)
  • Devla #12
    KERESZTnev, nem VEZETEKnev. Az meg mar picit huzos :) Persze a szuloknek megeri, nem oket fogjak gunyolni a nevuk miatt hanem a gyereket :))
  • Gabest #11
    Ez most fiú vagy lány név? :)
  • Vízipók #10
    Nagyon vigyorgok.