JohnnyCage
Az EarthLink útját állja a pop-up ablakoknak
Az amerikai EarthLink egy új fegyvert vet be az online riválisok elleni harcban. A társaság egy többmillió dolláros reklámkampánnyal támogatott lépés keretében olyan alkalmazást vezet be, amely blokkolja az előugró reklámablakokat.
Az előugró (pop-up) ablakok az internetezők legnagyobb rémálmát testesítik meg, és rengeteg bosszúságot okoznak. Az EarthLink ezt kihasználva egy olyan szoftverrel próbál előfizetőket szerezni a rivális internetszolgáltatóktól, amely blokkolja az előugró ablakok megjelenését a felhasználó számítógépén.
A hétfőn bejelentett, 10 millió dolláros reklámkampánnyal támogatott lépéssel a társaság fő riválisai, vagyis a Microsoft MSN, illetve az America OnLine ellen kíván még hatékonyabban harcolni a felhasználókért. Az utóbbi időben egyébként mind a Microsoft MSN, mind az EarthLink megpróbálja elhódítani a spam-ek és előugró reklámablakok áradatából menekülni vágyó AOL felhasználókat. Az EarthLink fő riválisaival ellenben ráadásul nem épít a reklámbevételekre, így bátran teheti meg a mostani lépést.
- A hirdetők nem fognak örülni annak, hogy ez a lehetőség fennáll az előfizetők számára - mondta Rob Lancaster, a Yankee Group elemzője. - A célunk elsősorban az, hogy egy nyugodtabb, jobb élményt nyújtsunk a felhasználóknak, kevesebb előugró reklámmal, és spam e-maillel - mondta Karen Gough, az EarthLink marketing részlegének elnökhelyettese.
Az EarthLink hétfőtől egy előzetes verziót kínál a pop-up blokkoló alkalmazásból előfizetőinek, amelynek végleges változata a társaság TotalAccess 2003 szoftverében kap majd helyet.
"A pop-up blokkoló egy rendkívül izgalmas funkció" - mondta Jim Anderson, a társaság elnökhelyettese. "Hozzávetőleg 4,1 milliárd előugró reklámablak jelenik meg a világháló felhasználóinak, amely elmondásuk szerint az internetezés legkellemetlenebb élménye. Azok a felhasználók, akik továbbra is meg kívánják tekinteni a pop-up reklámokat, természetesen kikapcsolhatják az új funkciót."
Az előugró (pop-up) ablakok az internetezők legnagyobb rémálmát testesítik meg, és rengeteg bosszúságot okoznak. Az EarthLink ezt kihasználva egy olyan szoftverrel próbál előfizetőket szerezni a rivális internetszolgáltatóktól, amely blokkolja az előugró ablakok megjelenését a felhasználó számítógépén.
A hétfőn bejelentett, 10 millió dolláros reklámkampánnyal támogatott lépéssel a társaság fő riválisai, vagyis a Microsoft MSN, illetve az America OnLine ellen kíván még hatékonyabban harcolni a felhasználókért. Az utóbbi időben egyébként mind a Microsoft MSN, mind az EarthLink megpróbálja elhódítani a spam-ek és előugró reklámablakok áradatából menekülni vágyó AOL felhasználókat. Az EarthLink fő riválisaival ellenben ráadásul nem épít a reklámbevételekre, így bátran teheti meg a mostani lépést.
- A hirdetők nem fognak örülni annak, hogy ez a lehetőség fennáll az előfizetők számára - mondta Rob Lancaster, a Yankee Group elemzője. - A célunk elsősorban az, hogy egy nyugodtabb, jobb élményt nyújtsunk a felhasználóknak, kevesebb előugró reklámmal, és spam e-maillel - mondta Karen Gough, az EarthLink marketing részlegének elnökhelyettese.
Az EarthLink hétfőtől egy előzetes verziót kínál a pop-up blokkoló alkalmazásból előfizetőinek, amelynek végleges változata a társaság TotalAccess 2003 szoftverében kap majd helyet.
"A pop-up blokkoló egy rendkívül izgalmas funkció" - mondta Jim Anderson, a társaság elnökhelyettese. "Hozzávetőleg 4,1 milliárd előugró reklámablak jelenik meg a világháló felhasználóinak, amely elmondásuk szerint az internetezés legkellemetlenebb élménye. Azok a felhasználók, akik továbbra is meg kívánják tekinteni a pop-up reklámokat, természetesen kikapcsolhatják az új funkciót."