JohnnyCage
Japánban is hódító útjára indult az Xbox
A szoftveróriás Microsoft Bill Gates elnök személyes felügyelete mellett pénteken a társaság számára rendkívül kritikus japán piacon is kiadta Xbox elnevezésű játékkonzolját.
A redmondi (Washington) központú Microsoft a társaság bejelentése szerint mintegy 250 ezer Xbox játékkonzolt szállított Japánba az eszköz hivatalos kiadására. Japán a játékkonzolok egyik legnagyobb piaca a világon, érthető tehát, hogy a szoftveróriás kiemelt figyelmet szentelt az Xbox sikerének biztosítására az országban.
Mint Bill Gates egy korábbi interjú során elmondta, a társaság célja nem az, hogy megdöntse az Xbox tavaly novemberi, amerikai kiadásának sikerét. A Microsoft mindössze azt szeretné elérni, hogy a japán hardcore játékosok megkedveljék a konzolt. - A kiadások során arra törekedünk, hogy a leglelkesebb játékosok megvásárolják a konzolt, és elmondják barátaiknak, "Nézd, ez a következő generáció" - tette hozzá a világ legnagyobb szoftvercégének vezetője.
"Úgy érzem, ez egy valóban lenyűgöző eszköz" - mondta Atsushi Ishizaka, egy 22 éves japán fiatalember, aki már 12 órával a kiadás előtt az elsősorban várta a Microsoft első konzoljának kiadását. Miközben a Microsoft alkalmazottjai zöld kesztyűket, Xbox logós sapkákat, és forró kávét osztogatott a hidegben várakozó tömegnek, Atsushi azt is elmondta, hogy már tavaly november 15-én a New York-i Time Square-en is ott volt az Xbox amerikai kiadásán, így a mostani már a második Microsoft játékkonzolja lesz.
A kérdésre, hogy a Microsoft meg tudja-e ismételni az amerikai kiadás sikerét, amikoris a társaság hat hét alatt 1,5 millió konzolt adott el, Gates azt mondta, a mostani kiadás nem esik egybe a karácsonyi szezonnal, így két adatot nem lehet majd összehasonlítani. A vezető szerint a Xbox japán eladásai decemberre már reprezentálni fogják a játékkonzol iránt mutatkozó keresletet az országban.
A redmondi (Washington) központú Microsoft a társaság bejelentése szerint mintegy 250 ezer Xbox játékkonzolt szállított Japánba az eszköz hivatalos kiadására. Japán a játékkonzolok egyik legnagyobb piaca a világon, érthető tehát, hogy a szoftveróriás kiemelt figyelmet szentelt az Xbox sikerének biztosítására az országban.
Mint Bill Gates egy korábbi interjú során elmondta, a társaság célja nem az, hogy megdöntse az Xbox tavaly novemberi, amerikai kiadásának sikerét. A Microsoft mindössze azt szeretné elérni, hogy a japán hardcore játékosok megkedveljék a konzolt. - A kiadások során arra törekedünk, hogy a leglelkesebb játékosok megvásárolják a konzolt, és elmondják barátaiknak, "Nézd, ez a következő generáció" - tette hozzá a világ legnagyobb szoftvercégének vezetője.
"Úgy érzem, ez egy valóban lenyűgöző eszköz" - mondta Atsushi Ishizaka, egy 22 éves japán fiatalember, aki már 12 órával a kiadás előtt az elsősorban várta a Microsoft első konzoljának kiadását. Miközben a Microsoft alkalmazottjai zöld kesztyűket, Xbox logós sapkákat, és forró kávét osztogatott a hidegben várakozó tömegnek, Atsushi azt is elmondta, hogy már tavaly november 15-én a New York-i Time Square-en is ott volt az Xbox amerikai kiadásán, így a mostani már a második Microsoft játékkonzolja lesz.
A kérdésre, hogy a Microsoft meg tudja-e ismételni az amerikai kiadás sikerét, amikoris a társaság hat hét alatt 1,5 millió konzolt adott el, Gates azt mondta, a mostani kiadás nem esik egybe a karácsonyi szezonnal, így két adatot nem lehet majd összehasonlítani. A vezető szerint a Xbox japán eladásai decemberre már reprezentálni fogják a játékkonzol iránt mutatkozó keresletet az országban.