Mikeyy
A nők többségben vannak az interneten
A Nielsen/NetRatings által kiadott tanulmány szerint az Egyesült Államokban a múlt hónapban 53,33 millió aktív női és 49,83 millió aktív férfi internetező volt.
A férfiak azonban továbbra is vezetnek az online töltött órák, a párhuzamos kapcsolatok és meglátogatott weboldalak számának terén. Egy átlagos férfi 10 órát és 24 percet töltött online, ezzel szemben a nők csak 8 órát és 56 percet. A hónap során a férfiak 20 alkalommal csatlakoztak az internetre, a nők azonban csak 18 alkalommal, és a férfiak 760 oldalt néztek meg, a nők ezzel szemben csak 580-at, ami 31 százalékkal kevesebb.
Sean Kaldor - a NetRatings e-kereskedelmi alelnöke - nyilatkozata szerint a használat jellegében előforduló meglehetősen nagy különbségek nagyrészt annak köszönhetőek, hogy a felnőtteknek szóló oldalak nagyon dinamikusak, és igen népszerűek a férfiak körében. "Nagyon sok olyan honlap van, amelyet 70 vagy akár még több százalékban férfiak látogatnak, és ezek szinte mind felnőtteknek szóló oldalak" - magyarázta Kaldor. "Ezek az oldalak nagyon sok pop-up ablakot nyitnak meg, ami növeli a látogatott oldalak számát, és felhasználók előszeretettel töltenek el sok időt a felnőtt oldalakon, és rengeteg oldalt hajlandóak végignézni, hogy megtalálják a nekik megfelelő tartalmat" - tette hozzá.
Nem meglepő azonban az sem, hogy a vásárlással foglalkozó oldalakat viszont a nők látogatják gyakrabban. A QVC, a Johnson & Johnson, a JC Penny, a Procter and Gamble és a Spiegel oldalait látogató emberek több, mint 70 százaléka nő volt. A tavalyi év májusához viszonyítva mindkét nem internetes felhasználóinak száma nőtt. Az aktív női felhasználók száma 42 millióról nőtt 53,33 millióra, a férfi felhasználók száma pedig 40,76 millióról nőtt 49,83 millióra.
A férfiak és a nők is a tavalyi évhez képest nagyjából 30 perccel növelték az egy hónap alatt online töltött időt, és Kaldor állítása szerint ez hónapról hónapra nő, ugyanis egyre több dolgot lehet csinálni az interneten.
A férfiak azonban továbbra is vezetnek az online töltött órák, a párhuzamos kapcsolatok és meglátogatott weboldalak számának terén. Egy átlagos férfi 10 órát és 24 percet töltött online, ezzel szemben a nők csak 8 órát és 56 percet. A hónap során a férfiak 20 alkalommal csatlakoztak az internetre, a nők azonban csak 18 alkalommal, és a férfiak 760 oldalt néztek meg, a nők ezzel szemben csak 580-at, ami 31 százalékkal kevesebb.
Sean Kaldor - a NetRatings e-kereskedelmi alelnöke - nyilatkozata szerint a használat jellegében előforduló meglehetősen nagy különbségek nagyrészt annak köszönhetőek, hogy a felnőtteknek szóló oldalak nagyon dinamikusak, és igen népszerűek a férfiak körében. "Nagyon sok olyan honlap van, amelyet 70 vagy akár még több százalékban férfiak látogatnak, és ezek szinte mind felnőtteknek szóló oldalak" - magyarázta Kaldor. "Ezek az oldalak nagyon sok pop-up ablakot nyitnak meg, ami növeli a látogatott oldalak számát, és felhasználók előszeretettel töltenek el sok időt a felnőtt oldalakon, és rengeteg oldalt hajlandóak végignézni, hogy megtalálják a nekik megfelelő tartalmat" - tette hozzá.
Nem meglepő azonban az sem, hogy a vásárlással foglalkozó oldalakat viszont a nők látogatják gyakrabban. A QVC, a Johnson & Johnson, a JC Penny, a Procter and Gamble és a Spiegel oldalait látogató emberek több, mint 70 százaléka nő volt. A tavalyi év májusához viszonyítva mindkét nem internetes felhasználóinak száma nőtt. Az aktív női felhasználók száma 42 millióról nőtt 53,33 millióra, a férfi felhasználók száma pedig 40,76 millióról nőtt 49,83 millióra.
A férfiak és a nők is a tavalyi évhez képest nagyjából 30 perccel növelték az egy hónap alatt online töltött időt, és Kaldor állítása szerint ez hónapról hónapra nő, ugyanis egyre több dolgot lehet csinálni az interneten.