SG.hu
Zuhan a Tinder fizetős felhasználóinak száma

A Match Group 5%-os visszaesést jelentett a fizető felhasználók számában az első negyedévben, aminek nyomán a részvényeinek árfolyama 7%-ot csökkent, mert aggódnak a befektetők a Tinder tulajdonosának átszervezése miatt. A társkereső alkalmazás üzemeltetője azt is bejelentette, hogy a költségek csökkentése érdekében 13%-os létszámleépítést tervez.
Az új vezérigazgató, Spencer Rascoff februárban vette át az irányítást, és máris kemény intézkedéseket kell hoznia, ha lassítani akarja a felhasználói elkötelezettség romlását. Az online társkereső iparág nehéz időszakot él át, mivel a tartós infláció, az innovatív funkciók hiánya és a piac stagnálása elvonja a fogyasztókat az olyan társkereső alkalmazásoktól, mint a Tinder és a Bumble. A Match - a Tinder, Hinge és OkCupid társkereső oldalak anyavállalata - fizető felhasználóimal száma az első negyedévben 14,2 millióra csökkent az egy évvel ezelőtti 14,9 millióról.
A fizető felhasználók döntő szerepet játszanak az üzletágban, és a megfigyelt alulteljesítés a jó kilátások ellenére hozzájárul ahhoz, hogy a befektetők óvatosabbak legyenek. A vállalat a második negyedévre 850 és 860 millió dollár közötti bevételt prognosztizál. Az aktivista befektetők már több mint egy éve sürgetik a Matchot, hogy gondolja át a tőkeallokációt, csökkentse a költségeket, és fontolja meg az MG Asia üzletág stratégiai felülvizsgálatát.
A Match és a Bumble továbbfejlesztették alkalmazásaikat, és mesterséges intelligencia funkciókat vezettek be, mint például az MI-alapú párosítás, hogy javítsák a felhasználók társkeresési élményét. "A termékfejlesztések kritikus szerepet játszanak a fizető felhasználók növekedéséhez” - mondta Michael Ashley Schulman, a Running Point Capital befektetőcég igazgatója. A március 31-én zárult negyedévben a vállalat bevétele 3%-kal 831 millió dollárra csökkent. A rivális Bumble szintén több mint 7%-os bevételcsökkenésről számolt be az első negyedév során.
Az új vezérigazgató, Spencer Rascoff februárban vette át az irányítást, és máris kemény intézkedéseket kell hoznia, ha lassítani akarja a felhasználói elkötelezettség romlását. Az online társkereső iparág nehéz időszakot él át, mivel a tartós infláció, az innovatív funkciók hiánya és a piac stagnálása elvonja a fogyasztókat az olyan társkereső alkalmazásoktól, mint a Tinder és a Bumble. A Match - a Tinder, Hinge és OkCupid társkereső oldalak anyavállalata - fizető felhasználóimal száma az első negyedévben 14,2 millióra csökkent az egy évvel ezelőtti 14,9 millióról.
A fizető felhasználók döntő szerepet játszanak az üzletágban, és a megfigyelt alulteljesítés a jó kilátások ellenére hozzájárul ahhoz, hogy a befektetők óvatosabbak legyenek. A vállalat a második negyedévre 850 és 860 millió dollár közötti bevételt prognosztizál. Az aktivista befektetők már több mint egy éve sürgetik a Matchot, hogy gondolja át a tőkeallokációt, csökkentse a költségeket, és fontolja meg az MG Asia üzletág stratégiai felülvizsgálatát.
A Match és a Bumble továbbfejlesztették alkalmazásaikat, és mesterséges intelligencia funkciókat vezettek be, mint például az MI-alapú párosítás, hogy javítsák a felhasználók társkeresési élményét. "A termékfejlesztések kritikus szerepet játszanak a fizető felhasználók növekedéséhez” - mondta Michael Ashley Schulman, a Running Point Capital befektetőcég igazgatója. A március 31-én zárult negyedévben a vállalat bevétele 3%-kal 831 millió dollárra csökkent. A rivális Bumble szintén több mint 7%-os bevételcsökkenésről számolt be az első negyedév során.