SG.hu

Kék jelvényt és támogatást kapnak a Facebookért fizető cégek

A Meta Verified korábban csak egyéni alkotók számára volt elérhető a Facebookon és az Instagramon, de cégekre és a WhatsAppra is kiterjesztik.

A Meta platformokon működő vállalkozások hamarosan kék csekket vásárolhatnak, hogy exkluzív funkciókat és támogatást kapjanak. A bővítést Mark Zuckerberg vezérigazgató jelentette be egy tegnapi rendezvényen. Az év elején a vállalat bejelentette a Meta Verified for creators-t, egy havi 12 dolláros előfizetést, amely kék szimbólumot és hozzáférést biztosít az alkotóknak olyan funkciókhoz, mint az elsőbbségi ügyfélszolgálat és az ártó szándékú megszemélyesítés elleni védelem. A vállalkozások havi 22 dollárért vagy havi 35 dollárért vásárolhatnak azonosítót a Facebookon vagy az Instagramon - ez a 12 és 15 dollár közötti alkotói árazáshoz képest emelkedést jelent. A vállalat ugyanazt a jelvényt kínálja a vállalkozásoknak, mint az alkotóknak, ebben nincs különbség. A tesztelés a Facebookon és az Instagramon a következő hetekben kezdődik, majd a WhatsApp következik. A vállalat nem hozta nyilvánosságra a WhatsAppon történő hitelesítés árazását.

A fizető vállalkozások hasonló előnyöket kapnak, mint az alkotók, beleértve a fiókbiztonsági funkciókat és a hibaelhárítást. Az ellenőrzött vállalkozások emellett nagyobb láthatóságot kapnak a Facebook és az Instagram keresőjében. A fizetős üzleti felhasználók a keresési találatok tetején vagy annak közelében látják majd a fiókjukat, ráadásul a feedben egy új lapon is megjelennek majd "Ajánlott Meta ellenőrzött vállalkozások" néven. A WhatsAppon lévő vállalkozások olyan céloldalt hozhatnak létre, amely a webes keresésen keresztül is felfedezhető, és több alkalmazottjuk is cseveghet az ügyfelekkel és válaszolhat nekik.

A Meta kezdeti lépése a fizetős hitelesítés felé Elon Musk X-jénél, a korábbi Twitternél történt változásokat követte, ahol a fizető előfizetők havi díj ellenében vásárolhattak kék jelvényt. A fizetős X-előfizetés azonnal kicsúszott az irányítás alól, mivel a felhasználók márkáknak, hírességeknek, sőt még a pápának is kiadták magukat a kék jelvényeket használva. A hónap elején az X bevezette azt a lehetőséget, hogy a fizetős felhasználók állami azonosítóval igazolhassák magukat, mondván, hogy a felhasználók a jövőben "további előnyökhöz" juthatnak, ha ezt választják. Azonban az X üzleti verifikációs ajánlata jelenleg 1000 dollárba kerül havonta egy alap előfizetésért, és 50 dollárba havonta minden egyes kapcsolt fiókért. Ez a Meta Verifiedet sokkal életképesebb opcióvá teszi a kisebb cégek számára.

A vállalkozásoknak szóló Meta Verification esetében a vállalkozásoknak meg kell felelniük bizonyos aktivitási és biztonsági követelményeknek, mint a telefonon, e-mailen vagy domainnévvel történő ellenőrzés, valamint minimális aktivitás az oldalukon vagy Instagram-fiókjukon, a kérelmező személynek pedig bizonyítania kell a vállalkozással való kapcsolatát.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Gabbbbbbbbbbbb #2
    Biztosan használják, bár én sem értem miért.
  • RJoco #1
    Ahhoz képest, hogy ez elején az egész a kapcsolattartásról szólt, nagyon elmentek más irányba.
    Nem is nagyon nézegetem. Ha mégis végiggörgetem nagy ritkán, akkor is a nagyja "Neked ajánlott" fake tartalom. Az ismerősöktől alig van valami.
    Lehet, hogy már ők sem használják nagyon?