Berta Sándor

Clubhouse-kihívót és podcast-platformot indított a Facebook

A felvásárlás helyett a közösségi platform inkább lemásolja a szolgáltatást.

Fidji Simo, a Facebook alkalmazásokért felelős vezetője korábban a blogbejegyzésében írt a Live Audio Rooms nevű szolgáltatásról, amely a Clubhouse nevű audioalapú közösségi hálózati alkalmazás vetélytársa lehet. A felhasználók számára így minden eddiginél könnyebbé válhat a saját audiotartalmak elkészítése, másrészt audio formában is létrehozhatók lesznek anekdoták, viccek, versek és más anyagok. Ezekre a Facebook Soundbites néven hivatkozott és gyakorlatilag egy új közösségi audioformátumot fognak jelenteni. Továbbá a Spotify zenei stream-vállalattal együttműködésben a podcastok közvetlenül meghallgathatók lesznek a Facebook alkalmazásaiban.

Most a társaság bejelentette, hogy valóban megjelenik a növekvő audiopiacon és elindítja a Clubhouse-kihívóját, valamint a podcast-ajánlatát. Simo közölte, hogy az audiopiac nagyon széttöredezett és minden platformot valami egyedi dolog jellemez, legyen szó élő audio- vagy podcast-komponensről. Ők azonban úgy közelítik meg ezt a kérdést, hogy azt szeretnék, ha az összes audioformátum együtt dolgozna.

A Live Audio Rooms egyelőre csak bizonyos Facebook-csoportok és a közéleti személyiségek számára lesz hozzáférhető. Az elképzelések alapján a kiválasztott személyek között lesznek sportolók és zenészek. A szolgáltatások 2023-ig ingyenes lesznek. Az Amerikai Egyesült Államokban már most számos podcast érhető el, de a kínálat a következő hónapokban fokozatosan bővülni fog.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!