Flow
A vezeték nélküli verseny új célpontjai a gyerekek
Amerikai telekommunikációs szakértők szerint a vezeték nélküli alkalmazások területén biztos sikert érhet el a jövőben az a szolgáltató, amely képes lesz a fiatalkorúak érdeklődését felkelteni, megtalálni a szívükhöz vezető utat.
A mobilipar vezető szakértőinek csoportja gyűlt össze hétfőn San Franciscóban a Mobile Commerce Conference nevezetű összejövetelen, hogy megvitassák a vezeték nélküli jövőről épített elképzeléseiket. Míg a vezeték nélküli ipar burjánzik, sokak aggodalommal tekintenek arra, hogy az ügyfelek érdeklődési körét a legújabb, de általánosan elvártnak mondható alkalmazásokkal próbálják lefedni.
Számos elemző úgy véli, hogy az Egyesült Államok lekéste a mobil kommunikáció első hullámait, viszonylag elmaradott pl. Európához képest, ezért piaci szemléletén változtatva kel versenyelőnyre szert tennie. A Mobile Commerce konferencián részt vevő csoportok szerint minden tényezőt figyelembe véve a 10 év körüli fiatalokban rejlik a jövőbeli siker lehetősége.
"Hogyan engedheti meg magának mindezt egy tinédzser szűkös zsebpénzéből?" teszi fel a kérdést Josh Newman, az Unstrung.com főszerkesztője egy online publikációjában, melyben a mobilpiacot boncolgatja. "Ki kell találni egy módot arra, hogy egy kilencéves pénzt takarítson meg vásárlási céllal."
Newmann a mobil kommunikációs és audio/video eszközök összefonódását tekinti a helyes válasznak. Míg a harminc év feletti emberek nagyobbik része nem tartja sokra az MP3 lejátszó és a mobiltelefon kombinációját, addig a fiatalok zöme él-hal a legjobb és legmenőbb újdonságokért. Ráadásul a mai digitális világban felnövő nemzedék a jelek szerint kevésbé foglalkozik biztonsági és magán jellegű kérdésekkel, sokkal inkább nyitottak a világra, és vonakodás nélkül kipróbálják a nekik kínált új eszközöket.
"A legtöbb fiatal nem foglalkozik túlságosan saját magánéletével. Nem bajlódnak kormányzati problémákkal sem. Azt akarják, hogy az emberek tudják, hogy ők merre járnak, mit csinálnak - hogy az emberek észrevegyék őket. Egyszerűen ismertté szeretnének válni."
A fiatal generáció könnyebben kiismeri, és igényli a vezeték nélküli alkalmazásokat. Sok cég szerint viszont a legújabb szolgáltatások a most tíz év körüli gyermekek körében válnak népszerűvé, de csak felsőbb korosztályba lépésükkor.
A mobilipar vezető szakértőinek csoportja gyűlt össze hétfőn San Franciscóban a Mobile Commerce Conference nevezetű összejövetelen, hogy megvitassák a vezeték nélküli jövőről épített elképzeléseiket. Míg a vezeték nélküli ipar burjánzik, sokak aggodalommal tekintenek arra, hogy az ügyfelek érdeklődési körét a legújabb, de általánosan elvártnak mondható alkalmazásokkal próbálják lefedni.
Számos elemző úgy véli, hogy az Egyesült Államok lekéste a mobil kommunikáció első hullámait, viszonylag elmaradott pl. Európához képest, ezért piaci szemléletén változtatva kel versenyelőnyre szert tennie. A Mobile Commerce konferencián részt vevő csoportok szerint minden tényezőt figyelembe véve a 10 év körüli fiatalokban rejlik a jövőbeli siker lehetősége.
"Hogyan engedheti meg magának mindezt egy tinédzser szűkös zsebpénzéből?" teszi fel a kérdést Josh Newman, az Unstrung.com főszerkesztője egy online publikációjában, melyben a mobilpiacot boncolgatja. "Ki kell találni egy módot arra, hogy egy kilencéves pénzt takarítson meg vásárlási céllal."
Newmann a mobil kommunikációs és audio/video eszközök összefonódását tekinti a helyes válasznak. Míg a harminc év feletti emberek nagyobbik része nem tartja sokra az MP3 lejátszó és a mobiltelefon kombinációját, addig a fiatalok zöme él-hal a legjobb és legmenőbb újdonságokért. Ráadásul a mai digitális világban felnövő nemzedék a jelek szerint kevésbé foglalkozik biztonsági és magán jellegű kérdésekkel, sokkal inkább nyitottak a világra, és vonakodás nélkül kipróbálják a nekik kínált új eszközöket.
"A legtöbb fiatal nem foglalkozik túlságosan saját magánéletével. Nem bajlódnak kormányzati problémákkal sem. Azt akarják, hogy az emberek tudják, hogy ők merre járnak, mit csinálnak - hogy az emberek észrevegyék őket. Egyszerűen ismertté szeretnének válni."
A fiatal generáció könnyebben kiismeri, és igényli a vezeték nélküli alkalmazásokat. Sok cég szerint viszont a legújabb szolgáltatások a most tíz év körüli gyermekek körében válnak népszerűvé, de csak felsőbb korosztályba lépésükkor.