Berta Sándor
További boltokat nyit az Apple
A kaliforniai óriás a koronavírus-járvány ellenére kitart a terve mellett.
Deirdre O’Brien alelnök, az Apple kiskereskedelemért és személyzeti ügyekért felelős vezetője elmondta, hogy a Rómában, a népszerű Via del Corso bevásárlóutcában átadott üzletük a legnagyobb ilyen jellegű épületük Európában. A kontinensen 2018 májusa óta először adtak át új boltot és a távlati cél az, hogy ezt a hálózatukat továbbfejlesszék.
A koronavírus-járvány miatt a saját értékesítési pontok még fontosabbá váltak a társaság számára. Az Apple Store üzletek száma az elmúlt években csupán kis mértékben nőtt, 2016 és 2020 között 490-ről csak 510-re emelkedett. Miközben egyedül a 2015-ös esztendőben 20 boltot adtak át, addig tavaly csupán kettőt, egyet Szingapúrban és egyet Bangkokban. A menedzser ezen akar változtatni. O’Brien a döntést azzal indokolta, hogy egy üzletben bárki megvásárolhatja a termékeket, de ügyfélszolgálati segítséget is kaphat és tanulhat.
A vezető némileg változtatott az értékesítési stíluson. Az Apple Watch okosórák például nem vitrinekben, hanem faasztalokon vannak elhelyezve és jól érthető táblák segítik a vásárlók tájékozódását. A menedzser hangsúlyozta, hogy azt szeretnék, ha a boltok hangulatos helyek lennének, ahol az ügyfelek olyan szolgáltatásokat kapnak, amilyeneket érdemelnek. O'Brien vezetése alatt a közvetlen értékesítés aránya 29 százalékról 34 százalékra nőtt. Ez részben arra vezethető vissza, hogy az emberek azonnal meg akarják venni az iPhone vagy az AirPods készülékeiket. Az Apple ehhez próbál igazodni és expressz eladóhelyeket alakított ki. A koronavírus-járvány időszakában való üzletnyitás komoly kihívást jelent, de a nehézségek nem tántorítják el a vállalat vezetőit, akik hamarosan meg akarják nyitni a második berlini Apple Store-t.
Deirdre O’Brien alelnök, az Apple kiskereskedelemért és személyzeti ügyekért felelős vezetője elmondta, hogy a Rómában, a népszerű Via del Corso bevásárlóutcában átadott üzletük a legnagyobb ilyen jellegű épületük Európában. A kontinensen 2018 májusa óta először adtak át új boltot és a távlati cél az, hogy ezt a hálózatukat továbbfejlesszék.
A koronavírus-járvány miatt a saját értékesítési pontok még fontosabbá váltak a társaság számára. Az Apple Store üzletek száma az elmúlt években csupán kis mértékben nőtt, 2016 és 2020 között 490-ről csak 510-re emelkedett. Miközben egyedül a 2015-ös esztendőben 20 boltot adtak át, addig tavaly csupán kettőt, egyet Szingapúrban és egyet Bangkokban. A menedzser ezen akar változtatni. O’Brien a döntést azzal indokolta, hogy egy üzletben bárki megvásárolhatja a termékeket, de ügyfélszolgálati segítséget is kaphat és tanulhat.
A vezető némileg változtatott az értékesítési stíluson. Az Apple Watch okosórák például nem vitrinekben, hanem faasztalokon vannak elhelyezve és jól érthető táblák segítik a vásárlók tájékozódását. A menedzser hangsúlyozta, hogy azt szeretnék, ha a boltok hangulatos helyek lennének, ahol az ügyfelek olyan szolgáltatásokat kapnak, amilyeneket érdemelnek. O'Brien vezetése alatt a közvetlen értékesítés aránya 29 százalékról 34 százalékra nőtt. Ez részben arra vezethető vissza, hogy az emberek azonnal meg akarják venni az iPhone vagy az AirPods készülékeiket. Az Apple ehhez próbál igazodni és expressz eladóhelyeket alakított ki. A koronavírus-járvány időszakában való üzletnyitás komoly kihívást jelent, de a nehézségek nem tántorítják el a vállalat vezetőit, akik hamarosan meg akarják nyitni a második berlini Apple Store-t.