Berta Sándor
A gyerekek felé nyit a Netflix
A streamszolgáltató intuitívvá tenné a kicsiknek szóló ajánlatát.
A társaság azt szeretné, hogy ha a tinédzserek az eddiginél sokkal gyorsabban találhatnák meg a platformján a kedvenc televíziós műsorokat és filmeket. Ezért optikailag áttervezte a gyerekeknek szóló területet és bevezetett néhány kedvencjelölést, amelyeket részben a népszerű gyermekműsorok karaktereiről mintázott. A frissítés már elérhetővé vált a Netflix alkalmazását használó összes okostelevízión.
Michelle Parsons, a Netflix családi és gyermektartalmakért felelős termékmenedzsere a Variety portálnak azt mondta, hogy azt akarták, hogy egy film vagy sorozat olyan módon jelenjen meg, amelynek köszönhetően a kicsik a leginkább felismerik azt. S ez a leginkább a karaktereken keresztül valósulhat meg. Az új kezelőfelület olyan, mint amikor egy tinédzser a szobájába megy és ott azonnal tudja, hogy hol vannak az egyes Lego elemek. Azt, hogy ez a módszer bejön a fiatalok körében, a vállalat már tavaly több alkalommal letesztelte az érintett korcsoportok tagjainak a bevonásával. Parsons hangsúlyozta, hogy a kicsik szeretik az új megoldást, de ettől még a következő hónapokban más eszközökön is tesztelni fogják azt.
A karakterek alkalmazásakor mindegy volt, hogy azok a Netflix vagy külső készítők produkcióiból származnak-e. Összesen öt tartalom helyezhető el a kedvencek közé, a szülők a listát nem tudják sem befolyásolni, sem kikapcsolni.
A társaság azt szeretné, hogy ha a tinédzserek az eddiginél sokkal gyorsabban találhatnák meg a platformján a kedvenc televíziós műsorokat és filmeket. Ezért optikailag áttervezte a gyerekeknek szóló területet és bevezetett néhány kedvencjelölést, amelyeket részben a népszerű gyermekműsorok karaktereiről mintázott. A frissítés már elérhetővé vált a Netflix alkalmazását használó összes okostelevízión.
Michelle Parsons, a Netflix családi és gyermektartalmakért felelős termékmenedzsere a Variety portálnak azt mondta, hogy azt akarták, hogy egy film vagy sorozat olyan módon jelenjen meg, amelynek köszönhetően a kicsik a leginkább felismerik azt. S ez a leginkább a karaktereken keresztül valósulhat meg. Az új kezelőfelület olyan, mint amikor egy tinédzser a szobájába megy és ott azonnal tudja, hogy hol vannak az egyes Lego elemek. Azt, hogy ez a módszer bejön a fiatalok körében, a vállalat már tavaly több alkalommal letesztelte az érintett korcsoportok tagjainak a bevonásával. Parsons hangsúlyozta, hogy a kicsik szeretik az új megoldást, de ettől még a következő hónapokban más eszközökön is tesztelni fogják azt.
A karakterek alkalmazásakor mindegy volt, hogy azok a Netflix vagy külső készítők produkcióiból származnak-e. Összesen öt tartalom helyezhető el a kedvencek közé, a szülők a listát nem tudják sem befolyásolni, sem kikapcsolni.