Spencer
A bankok és pénzintézetek vezetnek
[InternetNews] A Knowledge Accelerators szaktanácsadó cég által készített felmérés szerint az angol cégek kevesebb, mint egyharmada nyilatkozott úgy, hogy figyelmüket a jövőben az e-kereskedelem felé kívánják fordítani.
A kutatók szerint mindössze egyetlen egy szektorban tapasztalható kellően magas e-kereskedelmi részvételi arány, ez pedig a banki szféra. Ezen cégek 42 százaléka komolyan veszi az e-kereskedelmet, s ha ez még nem lenne elég, általában a bankok, pénzintézetek kikötőit tartják a legkifinomultabbaknak, a legjobban használhatóknak.
Mike Adams, a Knowledge Accelerators-től úgy nyilatkozott, hogy szerinte világosan látszik, hogy túl kevés cég ismerte fel a felhasználókkal, vásárlókkal történő kommunikáció értékét. Mindössze a banki szféra és a pénzintézetek szolgálnak jó példával, és mutatnak elkötelezettséget az e-kereskedelem irányába.
"Mivel ebben az iparágban nagyon kevés pénzt költenek el online, világossá válik, hogy a kikötőknek funkciójukban nem a tranzakciókra, hanem a vásárlóknak nyújtandó szolgáltatásokra kell koncentrálniuk." - mondta Mike Adams.
A férfi nyilatkozatában megemlítette, hogy az online üzletek második csoportjába azok a boltok tartoznak, melyek az offline képviseletiket szeretnék kibővíteni. Ezek a vállalkozások az egészen egyszerű technikai megoldásoktól a bonyolultabbakig mindent felhasználnak annak érdekében, hogy az általuk képviselt márkát még szélesebb körben ismertté tegyék. Egyesek pusztán egy újabb kommunikációs csatornát hoznak létre az Interneten, mások hipermodern virtuális kikötővel várják a látogatókat.
A listán a második helyen, a bankok után, a telekommunikációs cégek végeztek.
A kutatók szerint mindössze egyetlen egy szektorban tapasztalható kellően magas e-kereskedelmi részvételi arány, ez pedig a banki szféra. Ezen cégek 42 százaléka komolyan veszi az e-kereskedelmet, s ha ez még nem lenne elég, általában a bankok, pénzintézetek kikötőit tartják a legkifinomultabbaknak, a legjobban használhatóknak.
Mike Adams, a Knowledge Accelerators-től úgy nyilatkozott, hogy szerinte világosan látszik, hogy túl kevés cég ismerte fel a felhasználókkal, vásárlókkal történő kommunikáció értékét. Mindössze a banki szféra és a pénzintézetek szolgálnak jó példával, és mutatnak elkötelezettséget az e-kereskedelem irányába.
"Mivel ebben az iparágban nagyon kevés pénzt költenek el online, világossá válik, hogy a kikötőknek funkciójukban nem a tranzakciókra, hanem a vásárlóknak nyújtandó szolgáltatásokra kell koncentrálniuk." - mondta Mike Adams.
A férfi nyilatkozatában megemlítette, hogy az online üzletek második csoportjába azok a boltok tartoznak, melyek az offline képviseletiket szeretnék kibővíteni. Ezek a vállalkozások az egészen egyszerű technikai megoldásoktól a bonyolultabbakig mindent felhasználnak annak érdekében, hogy az általuk képviselt márkát még szélesebb körben ismertté tegyék. Egyesek pusztán egy újabb kommunikációs csatornát hoznak létre az Interneten, mások hipermodern virtuális kikötővel várják a látogatókat.
A listán a második helyen, a bankok után, a telekommunikációs cégek végeztek.