Berta Sándor
Növelné az AirPods-eladásokat az Apple
A kaliforniai óriáscég nem akármilyen módon tornászhatja feljebb az értékesítési adatokat.
Ming-Chi Kuo elemző jól értesültnek számít az Apple ügyeiben. A szakember szerint a társaság a közeljövőben az iPhone 12 készülék esetében lemondhat az EarPods fejhallgatók használatáról. A döntés hátterében két dolog állhat: az egyik az új iPhone-modellt érintő költségcsökkentés, míg a másik, hogy a társaság még többet tudjon eladni az AirPods vezeték nélküli fülhallgatókból, amelyek nagyon népszerűek a felhasználók körében.
Az Apple az iPhone 7 óta csomagol mindegyik iPhone készüléke mellé Lightning-csatlakozóval ellátott EarPods fejhallgatókat és ez lehet az első alkalom, amikor egy új iPhone-t fejhallgató nélkül dob piacra. Ez azt eredményezheti, hogy a vásárlók rá lesznek kényszerítve arra, hogy vagy Bluetooth-kapcsolatot használó fejhallgatókat (AirPods, AirPods Pro stb.) vagy Made-for-iPhone minősítéssel ellátott kábeles fejhallgatókat (EarPods stb.) vásároljanak. Az Apple mind a két döntésből profitálni fog. Ráadásul miután az AirPods második generációja már tavaly március óta változatlan formában kapható a piacon, így könnyen előfordulhat, hogy a tervezett lépés mellé árcsökkentés is társul majd.
Kuo szerint az idén már nem fog új változat megjelenni az AirPods vagy az AirPods Pro fülhallgatókból, azok leghamarabb 2021 első vagy második negyedévében kerülhetnek a boltokba. Az eladások az előző esztendő hasonló időszakához képest - a koronavírus-járvány miatti visszaesések ellenére - nőnek majd és a vezeték nélküli fülhallgatókból 2020 végéig nem 80 millió, hanem akár 93 millió darabot is értékesíthet a vállalat. Érdekesség, hogy az Apple már tavaly decemberben kénytelen volt fokozni a Kínában zajló gyártást az aktív zajszűréssel ellátott AirPods Pro rendkívüli népszerűsége miatt.
Ming-Chi Kuo elemző jól értesültnek számít az Apple ügyeiben. A szakember szerint a társaság a közeljövőben az iPhone 12 készülék esetében lemondhat az EarPods fejhallgatók használatáról. A döntés hátterében két dolog állhat: az egyik az új iPhone-modellt érintő költségcsökkentés, míg a másik, hogy a társaság még többet tudjon eladni az AirPods vezeték nélküli fülhallgatókból, amelyek nagyon népszerűek a felhasználók körében.
Az Apple az iPhone 7 óta csomagol mindegyik iPhone készüléke mellé Lightning-csatlakozóval ellátott EarPods fejhallgatókat és ez lehet az első alkalom, amikor egy új iPhone-t fejhallgató nélkül dob piacra. Ez azt eredményezheti, hogy a vásárlók rá lesznek kényszerítve arra, hogy vagy Bluetooth-kapcsolatot használó fejhallgatókat (AirPods, AirPods Pro stb.) vagy Made-for-iPhone minősítéssel ellátott kábeles fejhallgatókat (EarPods stb.) vásároljanak. Az Apple mind a két döntésből profitálni fog. Ráadásul miután az AirPods második generációja már tavaly március óta változatlan formában kapható a piacon, így könnyen előfordulhat, hogy a tervezett lépés mellé árcsökkentés is társul majd.
Kuo szerint az idén már nem fog új változat megjelenni az AirPods vagy az AirPods Pro fülhallgatókból, azok leghamarabb 2021 első vagy második negyedévében kerülhetnek a boltokba. Az eladások az előző esztendő hasonló időszakához képest - a koronavírus-járvány miatti visszaesések ellenére - nőnek majd és a vezeték nélküli fülhallgatókból 2020 végéig nem 80 millió, hanem akár 93 millió darabot is értékesíthet a vállalat. Érdekesség, hogy az Apple már tavaly decemberben kénytelen volt fokozni a Kínában zajló gyártást az aktív zajszűréssel ellátott AirPods Pro rendkívüli népszerűsége miatt.