keopsz
nVIDIA - 3dfx: Tájkép, csata után
Úgy tűnik, az nVIDIA mégiscsak megtartaná a 3dfx fejlesztőinek egy részét, amely úgy száz embert, a teljes legénység egynegyedét jelentené. Naná, hiszen 3dfx-ék, minden szűkös anyagi helyzetre tekintet nélkül, azért dolgozgattak végig, állítólag két generációval jártak már a Rampage után!
Most majd szépen leülnek egymással szemközt a két cég mérnökei, és majd szépen eldiskurálnak arról, hogy miképp is lehetne későbbi nVIDIA cuccosokba importálni remek ötleteiket. Csuda jó. Egyébként tudható, hogy 7db 3dfx-es szabadalom kerül az nVIDIA-hoz, a meglévő 33 mellé, bár az is ide tartozik, hogy ezen felül még 40db, bár ezek még nem bejegyzett szabadalmak. Ebből amúgy az nVIDIA is fel tud mutatni vagy 50et... Az, hogy a Voodoo márkanév kell a GeForce mellé, tudható volt, nem is tagadja az nVIDIA, hogy a még mindig jól csengő névvel saját retail eladásit szeretné még feljebb tornászni.
Végül emeljük ki, hogy a 3dfx függőben maradt dolgai állítólag több, mint érdekesek az nVIDIA számára, hiszen ezek szép reményű, és mindenekfelett ütőképes megoldások lettek volna, ha nem fogy el a fejlesztésre költhető pénzmag. Már csak az vigasztal minket, hogy a négyutas SLI-t még időben kimentették a süllyedő 3dfx-es anyahajóról Quantum3D-ék, az tehát nem kerül az nVIDIA karmai közé.
Most majd szépen leülnek egymással szemközt a két cég mérnökei, és majd szépen eldiskurálnak arról, hogy miképp is lehetne későbbi nVIDIA cuccosokba importálni remek ötleteiket. Csuda jó. Egyébként tudható, hogy 7db 3dfx-es szabadalom kerül az nVIDIA-hoz, a meglévő 33 mellé, bár az is ide tartozik, hogy ezen felül még 40db, bár ezek még nem bejegyzett szabadalmak. Ebből amúgy az nVIDIA is fel tud mutatni vagy 50et... Az, hogy a Voodoo márkanév kell a GeForce mellé, tudható volt, nem is tagadja az nVIDIA, hogy a még mindig jól csengő névvel saját retail eladásit szeretné még feljebb tornászni.
Végül emeljük ki, hogy a 3dfx függőben maradt dolgai állítólag több, mint érdekesek az nVIDIA számára, hiszen ezek szép reményű, és mindenekfelett ütőképes megoldások lettek volna, ha nem fogy el a fejlesztésre költhető pénzmag. Már csak az vigasztal minket, hogy a négyutas SLI-t még időben kimentették a süllyedő 3dfx-es anyahajóról Quantum3D-ék, az tehát nem kerül az nVIDIA karmai közé.