Berta Sándor
Xbox One - jegelték a virtuális valóság terveket
A Microsoftnak jelenleg nincsenek tervei arra vonatkozóan, hogy virtuális valóság rendszerekkel bővítse ki az Xbox One-t.
Mike Ybarra, a Microsoft Xboxért felelős alelnöke közölte, hogy néhány kihívást még meg kell oldaniuk, ezért először exkluzív módon a Windows platformra összpontosítanak. Ez a Project Scorpio, vagyis az Xbox One hivatalos bejelentésekor még teljesen másként volt. Akkor a 4K-játékok mellett a virtuális és a vegyes valóság voltak a fő témák, azután viszont gyorsan világossá vált, hogy még egy ideig eltart majd, amíg mindez megvalósul. Az Xbox-tábor tagjai azzal érveltek, hogy valódi virtuális élmény csak vezeték nélkül működhet a nappaliban. Ahhoz viszont, hogy ez megvalósuljon még néhány technikai akadályt le kell küzdeni.
A TechRadar rákérdezett a dologra és Mike Ybarra azt válaszolta, hogy továbbra is a Windows platformra fognak összpontosítani, mert ott a felhasználók nyitottak a témára. A vegyes valóság szemüvegeik már működnek a Steammel, a nappaliban ugyanakkor még számos kihívást kell megoldani. Ezeket a dolgokat megvizsgálják és meghallgatják, hogy mit mondanak az ügyfeleik, de egyelőre maradnak a Windows platformon.
Jelenleg három területre összepontosít a Microsoft: az első a vegyes valóság és a mesterséges intelligencia, a második a kiterjesztett és a virtuális valósá, a harmadik pedig az úgynevezett immerzív kommunikáció, amelynél összekötik az embereket a virtuális valóságban és így teremtik meg a "mesterséges közelséget".
Mike Ybarra, a Microsoft Xboxért felelős alelnöke közölte, hogy néhány kihívást még meg kell oldaniuk, ezért először exkluzív módon a Windows platformra összpontosítanak. Ez a Project Scorpio, vagyis az Xbox One hivatalos bejelentésekor még teljesen másként volt. Akkor a 4K-játékok mellett a virtuális és a vegyes valóság voltak a fő témák, azután viszont gyorsan világossá vált, hogy még egy ideig eltart majd, amíg mindez megvalósul. Az Xbox-tábor tagjai azzal érveltek, hogy valódi virtuális élmény csak vezeték nélkül működhet a nappaliban. Ahhoz viszont, hogy ez megvalósuljon még néhány technikai akadályt le kell küzdeni.
A TechRadar rákérdezett a dologra és Mike Ybarra azt válaszolta, hogy továbbra is a Windows platformra fognak összpontosítani, mert ott a felhasználók nyitottak a témára. A vegyes valóság szemüvegeik már működnek a Steammel, a nappaliban ugyanakkor még számos kihívást kell megoldani. Ezeket a dolgokat megvizsgálják és meghallgatják, hogy mit mondanak az ügyfeleik, de egyelőre maradnak a Windows platformon.
Jelenleg három területre összepontosít a Microsoft: az első a vegyes valóság és a mesterséges intelligencia, a második a kiterjesztett és a virtuális valósá, a harmadik pedig az úgynevezett immerzív kommunikáció, amelynél összekötik az embereket a virtuális valóságban és így teremtik meg a "mesterséges közelséget".