Berta Sándor
Fejhallgatón dolgozik az Apple
A cég ígéretes piacot lát a viselhető és egyéb telefonos kiegészítőkben, de új termékeivel saját Beats portfoliójának állítana konkurenciát.
Az Apple a saját márkaneve alatt dobna piacra új kiegészítőket. A Bloomberg számolt be arról, hogy a társaság próbál megalkotni egy saját fejhallgatót, amely nem a Beats egyik modellje lesz, hanem Apple márkanév alatt fog megjelenni. Az AirPods meglepő sikert aratott, ezen lelkesedtek fel, és természetesen a céghez méltón kiváló minőségű dolgokkal jelentkeznének. A viselhető szegmens - mely az órájukat, illetve az Airpod és Beats fejhallgatókat tartalmazza - a cég számára az elmúlt negyedév során 5 milliárd dolláros bevételt termelt, ami megdöbbentő, 36 százalékos növekedés egy év alatt.
Marc Gurman, a Bloomberg és az Apple Insider szerkesztője kiemelte, hogy a fejlesztés változó intenzitással zajlik és előfordult, hogy az óriáscég a projektet időszakosan a HomePod hangszóró fejlesztése mögé sorolta be. A vállalat már számos alkalommal áttervezte az eszközt és a korábbi terveket is elvetette. Jelenleg még az sincs kizárva, hogy a gyártó teljesen feladja a programot. Amennyiben azonban sikerül előrejutni a fejlesztés során, akkor a készülék az év végén, minden bizonnyal közvetlenül a karácsonyi időszak előtt megjelenhet.
A Bloomberg rámutatott arra, hogy vannak olyan vélemények, amelyek alapján az új fejhallgató piacra dobása károsan hathat a Beats-termékek értékesítésére. Egy zajszűrős, vezeték nélkül párosítható termékről van szó, amellyel a legfelső kategóriára céloznak, a 349 dolláros HomePod hangszóróval egy szintre. A fejhallgató-piacon jelenleg a Beats, a Bose, a Sennheiser, a Sony és a Skullcandy a meghatározó szereplők.
Az Apple a saját márkaneve alatt dobna piacra új kiegészítőket. A Bloomberg számolt be arról, hogy a társaság próbál megalkotni egy saját fejhallgatót, amely nem a Beats egyik modellje lesz, hanem Apple márkanév alatt fog megjelenni. Az AirPods meglepő sikert aratott, ezen lelkesedtek fel, és természetesen a céghez méltón kiváló minőségű dolgokkal jelentkeznének. A viselhető szegmens - mely az órájukat, illetve az Airpod és Beats fejhallgatókat tartalmazza - a cég számára az elmúlt negyedév során 5 milliárd dolláros bevételt termelt, ami megdöbbentő, 36 százalékos növekedés egy év alatt.
Marc Gurman, a Bloomberg és az Apple Insider szerkesztője kiemelte, hogy a fejlesztés változó intenzitással zajlik és előfordult, hogy az óriáscég a projektet időszakosan a HomePod hangszóró fejlesztése mögé sorolta be. A vállalat már számos alkalommal áttervezte az eszközt és a korábbi terveket is elvetette. Jelenleg még az sincs kizárva, hogy a gyártó teljesen feladja a programot. Amennyiben azonban sikerül előrejutni a fejlesztés során, akkor a készülék az év végén, minden bizonnyal közvetlenül a karácsonyi időszak előtt megjelenhet.
A Bloomberg rámutatott arra, hogy vannak olyan vélemények, amelyek alapján az új fejhallgató piacra dobása károsan hathat a Beats-termékek értékesítésére. Egy zajszűrős, vezeték nélkül párosítható termékről van szó, amellyel a legfelső kategóriára céloznak, a 349 dolláros HomePod hangszóróval egy szintre. A fejhallgató-piacon jelenleg a Beats, a Bose, a Sennheiser, a Sony és a Skullcandy a meghatározó szereplők.