Berta Sándor
Saját élelmiszerüzleteket nyitna az Amazon
A kereskedelmi óriáscég a közeljövőben szeretne a nagyvárosokban boltokat nyitni.
A The Wall Street Journal bennfentesektől származó információkra hivatkozva azt írta, hogy az Amazon egyelőre csak az Amerikai Egyesült Államokban és Londonban, majd később a világ más részein nyitná meg azokat az új üzleteit, ahol élelmiszereket és a szupermarketekben kapható más árucikkeket kínálna az embereknek. Egyben ezek a boltok házhozszállítási pontok is lennének, ahova az ügyfelek bemehetnek a megrendelt termékekért, de akár a helyszínen is vásárolhatnának.
A társaság az elképzelés megvalósításától azt várja, hogy sikerül visszafognia a nagyvárosi kiszállításaitm, elsősorban a könnyen romló élelmiszerek területén jelentene komoly költségmegtakarítási lehetőséget. Az új szolgáltatást elsőként az Amazon Fresh helyi ügyfelei tesztelhetik majd.
A társaság továbbá azt reméli, hogy több millió ingázót is szólíthat meg az ajánlattal és kihasíthat egy szeletet magának a több milliárd dolláros amerikai élelmiszerpiacból. Aki gyorsan szeretne majd végezni, annak ki sem kell szállnia a gépkocsijából, úgy, mint például az autós gyorséttermekben is: odagördülhet a Drive-in pultokhoz és megvárhatja, amíg a munkatársak előkeresik a megrendelését. Az alkalmazott rendszer az egyes ügyfeleket az autójuk rendszámtábláját szkennelő technológia segítségével fogja felismerni. Elvileg lehetőség lesz az éjszakai vásárlásokra is.
2015 júniusában már felmerült, hogy a társaság saját márkát is bevezetne az élelmiszereknél és a háztartási árucikkeknél. A legutolsó elképzelés egy átvevőpontos raktár létrehozása volt.
A The Wall Street Journal bennfentesektől származó információkra hivatkozva azt írta, hogy az Amazon egyelőre csak az Amerikai Egyesült Államokban és Londonban, majd később a világ más részein nyitná meg azokat az új üzleteit, ahol élelmiszereket és a szupermarketekben kapható más árucikkeket kínálna az embereknek. Egyben ezek a boltok házhozszállítási pontok is lennének, ahova az ügyfelek bemehetnek a megrendelt termékekért, de akár a helyszínen is vásárolhatnának.
A társaság az elképzelés megvalósításától azt várja, hogy sikerül visszafognia a nagyvárosi kiszállításaitm, elsősorban a könnyen romló élelmiszerek területén jelentene komoly költségmegtakarítási lehetőséget. Az új szolgáltatást elsőként az Amazon Fresh helyi ügyfelei tesztelhetik majd.
A társaság továbbá azt reméli, hogy több millió ingázót is szólíthat meg az ajánlattal és kihasíthat egy szeletet magának a több milliárd dolláros amerikai élelmiszerpiacból. Aki gyorsan szeretne majd végezni, annak ki sem kell szállnia a gépkocsijából, úgy, mint például az autós gyorséttermekben is: odagördülhet a Drive-in pultokhoz és megvárhatja, amíg a munkatársak előkeresik a megrendelését. Az alkalmazott rendszer az egyes ügyfeleket az autójuk rendszámtábláját szkennelő technológia segítségével fogja felismerni. Elvileg lehetőség lesz az éjszakai vásárlásokra is.
2015 júniusában már felmerült, hogy a társaság saját márkát is bevezetne az élelmiszereknél és a háztartási árucikkeknél. A legutolsó elképzelés egy átvevőpontos raktár létrehozása volt.