Berta Sándor
Saját hirdetési platformot indított az AdBlock Plus kiadója
A népszerű reklámblokkolót fejlesztő cég is megjelent a hirdetési piacon.
Az Eyeo nevű kölni startup készíti az AdBlock Plus nevű programot és most egy új projektbe fogott. Az Acceptable Ads Platform olyan reklámok értékesítésére szolgál, amelyeket a vállalkozás "elfogadhatónak" minősített és amelyek megjelenítését éppen ezért nem blokkolja a programján keresztül. Az Eyeo az új ajánlat kapcsán megnyert egy partnert (ComboTag) is.
Az Acceptable Ads Platform alapvetően honlapüzemeltetők és bloggerek számára lehet érdekes, mert így ők a jövőben egy online piactéren választhatják ki a "nem zavaró" hirdetéseket, amelyek egyébként bekerülnek az AdBlock Plus "fehérlistájába" is. Az elfogadható ajánlatokat a fogd és vidd módszerrel lehet a portálokon elhelyezni. A fejlesztők azokat a reklámokat minősítik elfogadhatónak, amelyek megfelelnek bizonyos követelményeknek, így például világosan felismerhető, hogy hirdetésekről van szó, nem zavaróak, nem másítják meg a tartalmakat és illenek az adott honlaphoz. Emellett fontos az ajánlatok mérete és az oldalon való elhelyezkedése is.
Az alkalmazott fogd és vidd szerkesztő előnye, hogy lehetővé teszi a kész reklámok közvetlen és valós idejű beillesztését a portálokba, s azok azonnal láthatóvá válnak azon AdBlock Plus-használók számára, akik hozzájárultak a nem zavaró ajánlatok megjelentetéséhez. Till Faida, az AdBlock Plus társalapítója hangsúlyozta, hogy éveket vártak arra, hogy a hirdetési ipar lépjen valamit és létrehozzon az övékéhez hasonló felhasználóbarát megoldásokat, de tovább nem akartak várni és úgy döntöttek, hogy inkább ők lépnek. Az új platform egyébként semmilyen formában nem befolyásolja az AdBlock Plus működését.
Az Eyeo nevű kölni startup készíti az AdBlock Plus nevű programot és most egy új projektbe fogott. Az Acceptable Ads Platform olyan reklámok értékesítésére szolgál, amelyeket a vállalkozás "elfogadhatónak" minősített és amelyek megjelenítését éppen ezért nem blokkolja a programján keresztül. Az Eyeo az új ajánlat kapcsán megnyert egy partnert (ComboTag) is.
Az Acceptable Ads Platform alapvetően honlapüzemeltetők és bloggerek számára lehet érdekes, mert így ők a jövőben egy online piactéren választhatják ki a "nem zavaró" hirdetéseket, amelyek egyébként bekerülnek az AdBlock Plus "fehérlistájába" is. Az elfogadható ajánlatokat a fogd és vidd módszerrel lehet a portálokon elhelyezni. A fejlesztők azokat a reklámokat minősítik elfogadhatónak, amelyek megfelelnek bizonyos követelményeknek, így például világosan felismerhető, hogy hirdetésekről van szó, nem zavaróak, nem másítják meg a tartalmakat és illenek az adott honlaphoz. Emellett fontos az ajánlatok mérete és az oldalon való elhelyezkedése is.
Az alkalmazott fogd és vidd szerkesztő előnye, hogy lehetővé teszi a kész reklámok közvetlen és valós idejű beillesztését a portálokba, s azok azonnal láthatóvá válnak azon AdBlock Plus-használók számára, akik hozzájárultak a nem zavaró ajánlatok megjelentetéséhez. Till Faida, az AdBlock Plus társalapítója hangsúlyozta, hogy éveket vártak arra, hogy a hirdetési ipar lépjen valamit és létrehozzon az övékéhez hasonló felhasználóbarát megoldásokat, de tovább nem akartak várni és úgy döntöttek, hogy inkább ők lépnek. Az új platform egyébként semmilyen formában nem befolyásolja az AdBlock Plus működését.