Mortimer
Nokia kampány a mobiltelefonálás megtanítására
A San Diegóban e héten tartott mobiltelefon figyelmességi hétvégén (Cell Phone Courtesy Week) a Nokia a környezet iránti előzékenységre kívánja rávenni az embereket.
Az Egyesült Államokban a Nokia közlése szerint körübelül 94 millióan használnak mobiltelefont, azaz minden harmadik amerikainak van egy. Számuk meredeken emelkedik, köszönhetően a csökkenő telefon- és szolgáltatásáraknak, továbbá a javuló lefedettségnek és minőségnek. A készülékek megjelentek az osztálytermekben, könyvtárakban, múzeumokban és éttermekben is.
Már egyes területeken tilos a vezetés közbeni mobiltelefonhasználat, és a készülékeket kitiltó vendéglők száma is nő. A finn Nokia 600 embert foglalkoztat San Diegóban. A kampányt a növekvő társadalmi igény miatt a város vezetése is támogatja.
Az Egyesült Államokban a Nokia közlése szerint körübelül 94 millióan használnak mobiltelefont, azaz minden harmadik amerikainak van egy. Számuk meredeken emelkedik, köszönhetően a csökkenő telefon- és szolgáltatásáraknak, továbbá a javuló lefedettségnek és minőségnek. A készülékek megjelentek az osztálytermekben, könyvtárakban, múzeumokban és éttermekben is.
Már egyes területeken tilos a vezetés közbeni mobiltelefonhasználat, és a készülékeket kitiltó vendéglők száma is nő. A finn Nokia 600 embert foglalkoztat San Diegóban. A kampányt a növekvő társadalmi igény miatt a város vezetése is támogatja.