SG.hu

Megújult a Telekom honlapja

A változásoknak köszönhetően átláthatóbbá váltak az oldalak, továbbá egyszerűsödik az ügyintézés és vásárlás a felületen.

A cég közleménye szerint a Telekom portál jelenleg mintegy 5000 oldal terjedelmű, és havonta átlagosan 3,5 milliószor keresik fel. Új struktúrájának kialakítását részletes kutatási és tesztelési folyamat előzte meg, amely során a Telekom weblapján tett mintegy 4 millió portál látogatás, 50 ezer keresés és 30 ezer ügyfélvisszajelzés került elemzésre. A kutatás arra kívánt választ keresni, hogyan használják az ügyfelek a Telekom weblapját, például milyen utat járnak be a tájékozódás során, vagy hogyan szeretnék ügyeiket intézni az online felületen. Emellett nemzetközi iparági példákat is megvizsgáltak a vállalat szakemberei. A visszajelzések alapján kialakított menükoncepciókat 1000 ügyféllel 500 órán át tesztelték, így nyerte el végleges struktúráját a honlap.

A főmenüpontok és további menüpontok száma jelentősen csökkent. A lakossági ügyfelek a megújulást követően mindent egy helyen találnak meg, legyen szó mobil- vagy otthoni ajánlatról, készülékről. A kis- és középvállalati ügyfelek az Üzleti menüpontban, a vállalat iránt érdeklődők a Rólunk menüpontban találják meg a nekik szóló információkat. Az ügyfelek által leggyakrabban használt funkciók (pl. számlabefizetés, Webmail, Domino feltöltés) egy helyen, ikonok formájában jelennek meg a Lakossági, Üzleti és Rólunk menüpontok nyitóoldalán.

Az online vásárláskor mostantól egy egységes kosárba kerülnek a mobil és otthoni vásárlások, nem kell kosarat választani. Emellett megújultak az online shopban a mobiltelefonos termékoldalak is. Csúszkák állításával kiválasztható a készülék vagy a díjcsomag ára, emellett áttekinthetőbben jelennek meg a szolgáltatás árak is. A felületen a mobil ügyfelek egy kattintással kérdezhetik le aktuális egyenlegüket, és részletesen látják, hogy az milyen tételekből áll össze. Megújult formában, mobilkészülékre optimalizáltan érhetők el a rendelkezésre álló adatmennyiség megtekintése, valamint az áttekintés oldalról testre szabható szolgáltatások funkciók, továbbá a hívásrészletező oldal, ahol az ügyfelek lekérhetik, rendezhetik híváslistáikat. A megújult roaming információs oldalon könnyen tájékozódhatnak az ügyfelek külföldről is, és a választható roaming opciókat maguknak tudják bekapcsolni.

Megújul a Telekom fiók is, amelyet 2015 nyarán vezetett be a Telekom, és mára több mint 600 ezer előfizetést kezelnek itt az ügyfelek. A fiók révén egy, közös online felületen, egykapus belépéssel érhetik el és kezelhetik otthoni, mobil és üzleti előfizetéseiket az ügyfelek. Az előfizetések sorrendje szabadon változtatható lesz, az otthoni előfizetők pedig egyszerűen, online igényelhetnek új jelszót az eredeti jelszó elfelejtése esetén.

A Telekom fiókkal már a Telekom alkalmazásban is egy helyen kezelhetők az otthoni, mobil és üzleti előfizetések. Az alkalmazásban nyomon követhető az aktuális mobil egyenleg és adatforgalom, továbbá a kártyákra kattintva részletes kimutatásokat érhetnek el az ügyfelek. Az otthoni és mobil számlák befizetése egyetlen kattintással megtehető.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!