SG.hu
A Magyar Telekom csatlakozik a Díjnet elektronikus számlafizetési rendszeréhez
A Magyar Telekom a folyamatban levő termékportfolió-egyszerűsítés keretében 2016. április 8-ával megszünteti a Távszámla elektronikus számlabemutatási és -fizetési szolgáltatását, és ezzel párhuzamosan számlakibocsátóként csatlakozik a piacvezető Díjnet Zrt. rendszeréhez.
A két szolgáltató megállapodása alapján ezt követően a Magyar Telekom, valamint a Távszámlán jelenleg elérhető szolgáltatók (E.ON, Tigáz és DRV) minden érintett Távszámla-felhasználója részére a Díjnet biztosítja az elektronikus számlabemutatás és -fizetés szolgáltatást. A Telekom ügyfelei a jövőben is kezelhetik és befizethetik számláikat online a www.telekom.hu weboldalon, továbbá okos eszközükön a díjmentesen letölthető Telekom alkalmazás segítségével, illetve az új partner, a Díjnet számlabemutatási és fizetési rendszerével, amely a Távszámlához hasonlóan elektronikus formában, az interneten keresztül biztosítja számláik megtekintését és befizetését. A változásról és az azzal járó teendőkről a Telekom közvetlenül tájékoztatja minden érintett ügyfelét és üzleti partnerét.
A Távszámlán jelenleg elérhető szolgáltatók (E.ON, Tigáz és DRV) számlakezelése is megszűnik a Távszámla weboldalon a szolgáltatás megszűnése miatt 2016. április 8-ával. Ezen szolgáltatók külön tájékoztatást küldenek az érintett ügyfeleknek a számláik további kezeléséről. A jelenlegi regisztrált Távszámla felhasználók 2016. január 7-étől április 7-ig, azaz három hónapon keresztül a www.tavszamla.hu weboldalon nyilatkozhatnak, hogy igénybe kívánják-e venni a Díjnet szolgáltatását, és lehetőségük lesz arra is, hogy kényelmesen, néhány kattintással átregisztráljanak a Díjnet rendszerébe.
Ha a felhasználó nem nyilatkozik számlái kezeléséről, a Távszámla megszűnése miatt 2016. április 8-ától Telekom lakossági otthoni és mobil számlái már csak a telekom.hu weboldalon lesznek elérhetők, ahol a megszokott módon kifizetheti azokat banki átutalással vagy Telekom gyorsfizetéssel. A saját Telekom fiók létrehozásával az ügyfelek egyetlen azonosítóval kezelhetik otthoni, mobil és üzleti Telekom előfizetéseiket.
A két szolgáltató megállapodása alapján ezt követően a Magyar Telekom, valamint a Távszámlán jelenleg elérhető szolgáltatók (E.ON, Tigáz és DRV) minden érintett Távszámla-felhasználója részére a Díjnet biztosítja az elektronikus számlabemutatás és -fizetés szolgáltatást. A Telekom ügyfelei a jövőben is kezelhetik és befizethetik számláikat online a www.telekom.hu weboldalon, továbbá okos eszközükön a díjmentesen letölthető Telekom alkalmazás segítségével, illetve az új partner, a Díjnet számlabemutatási és fizetési rendszerével, amely a Távszámlához hasonlóan elektronikus formában, az interneten keresztül biztosítja számláik megtekintését és befizetését. A változásról és az azzal járó teendőkről a Telekom közvetlenül tájékoztatja minden érintett ügyfelét és üzleti partnerét.
A Távszámlán jelenleg elérhető szolgáltatók (E.ON, Tigáz és DRV) számlakezelése is megszűnik a Távszámla weboldalon a szolgáltatás megszűnése miatt 2016. április 8-ával. Ezen szolgáltatók külön tájékoztatást küldenek az érintett ügyfeleknek a számláik további kezeléséről. A jelenlegi regisztrált Távszámla felhasználók 2016. január 7-étől április 7-ig, azaz három hónapon keresztül a www.tavszamla.hu weboldalon nyilatkozhatnak, hogy igénybe kívánják-e venni a Díjnet szolgáltatását, és lehetőségük lesz arra is, hogy kényelmesen, néhány kattintással átregisztráljanak a Díjnet rendszerébe.
Ha a felhasználó nem nyilatkozik számlái kezeléséről, a Távszámla megszűnése miatt 2016. április 8-ától Telekom lakossági otthoni és mobil számlái már csak a telekom.hu weboldalon lesznek elérhetők, ahol a megszokott módon kifizetheti azokat banki átutalással vagy Telekom gyorsfizetéssel. A saját Telekom fiók létrehozásával az ügyfelek egyetlen azonosítóval kezelhetik otthoni, mobil és üzleti Telekom előfizetéseiket.