SG.hu
A kórházi személyhívók beszüntetését sürgeti egy cég
Az egészségügyi IT biztonsági termékeket forgalmazó Imprivata kampányt indított a közösségi médiumokban.
A #DitchPageBoy kampány arra bátorítja az egészségügyi szolgáltatókat, hogy használják ki a 21. század kommunikációs technológiái által kínált lehetőségeket és a kórházakban kommunikációs célokra használt személyhívókkal kapcsolatos kockázatokra kívánja felhívni a figyelmet. Egy sor humoros videóval, amelynek főszereplője Page Boy, egy bosszantó, minden lében kanál, semmire sem jó pasas, aki folyamatosan bajba sodorja az egészségügyben dolgozókat és a betegeiket, az Imprivata gunyoros képet fest azokról az intézményekről, amelyek 2016-ban még mindig ragaszkodnak a már rég idejét múlt személyhívó használatához.
"Az egészségügy az utolsó ágazat a világon, amelynek képviselői még személyhívót használnak szakmai kommunikációs célokra. A digitális kommunikációs eszközök több mint tíz évvel ezelőtti megjelenése óta az olyan készülékeket, mint a személyhívó vagy a fax, már sehol sem használják, különösen olyan környezetben nem, mint a kórházak, ahol kulcsfontosságú a valós idejű, zökkenőmentes kommunikáció" - magyarázta Ed Gaudet, az Imprivata Cortext Products Group vezérigazgatója. "Sajnos rengeteg kórház van, amelyekben még mindig a személyhívó az alapvető kommunikációs eszköz, és őszintén szólva rémisztő, hogy emberek élete egy 50 éves technológiától és elavult munkafolyamatoktól függhet."
A Ponemon Institute egy közelmúltbeli felmérésének eredményei szerint az Amerikai Egyesült Államokban az egészségügyi szolgáltatók a személyhívók használata miatti kevésbé hatékony kommunikáció következtében minden egyes műszakban átlagosan 35 percet töltenek olyan feladatok végzésével, mint a betegfelvétel, a betegáthelyezés és a sürgősségi ellátás koordinálása. Ez az elpazarolt idő évente kórházanként összesen mintegy 1,75 millió dollárnyi veszteséget jelent, amely az egész ágazatra vetítve több mint 11 milliárd USA dollárt teszt ki.
A #DitchPageBoy kampány arra bátorítja az egészségügyi szolgáltatókat, hogy használják ki a 21. század kommunikációs technológiái által kínált lehetőségeket és a kórházakban kommunikációs célokra használt személyhívókkal kapcsolatos kockázatokra kívánja felhívni a figyelmet. Egy sor humoros videóval, amelynek főszereplője Page Boy, egy bosszantó, minden lében kanál, semmire sem jó pasas, aki folyamatosan bajba sodorja az egészségügyben dolgozókat és a betegeiket, az Imprivata gunyoros képet fest azokról az intézményekről, amelyek 2016-ban még mindig ragaszkodnak a már rég idejét múlt személyhívó használatához.
"Az egészségügy az utolsó ágazat a világon, amelynek képviselői még személyhívót használnak szakmai kommunikációs célokra. A digitális kommunikációs eszközök több mint tíz évvel ezelőtti megjelenése óta az olyan készülékeket, mint a személyhívó vagy a fax, már sehol sem használják, különösen olyan környezetben nem, mint a kórházak, ahol kulcsfontosságú a valós idejű, zökkenőmentes kommunikáció" - magyarázta Ed Gaudet, az Imprivata Cortext Products Group vezérigazgatója. "Sajnos rengeteg kórház van, amelyekben még mindig a személyhívó az alapvető kommunikációs eszköz, és őszintén szólva rémisztő, hogy emberek élete egy 50 éves technológiától és elavult munkafolyamatoktól függhet."
A Ponemon Institute egy közelmúltbeli felmérésének eredményei szerint az Amerikai Egyesült Államokban az egészségügyi szolgáltatók a személyhívók használata miatti kevésbé hatékony kommunikáció következtében minden egyes műszakban átlagosan 35 percet töltenek olyan feladatok végzésével, mint a betegfelvétel, a betegáthelyezés és a sürgősségi ellátás koordinálása. Ez az elpazarolt idő évente kórházanként összesen mintegy 1,75 millió dollárnyi veszteséget jelent, amely az egész ágazatra vetítve több mint 11 milliárd USA dollárt teszt ki.