Berta Sándor

Virtuális valóság szemüveggel képezi kereskedőit az Audi

Már nem csak a leendő vásárlóiknak akarják így megmutatni a kiválasztott autókat, az eszközöket más feladatra is használni akarja a gyártó.

Az Automobilwoche arról írt, hogy az Audi májustól kereskedőinek képzésében igénybe fog venni virtuális valóság szemüvegeket is, ezért azoknak a világ minden részéről a konszern müncheni képzési központjába kell utazniuk. Az elképzelések alapján az első 2-3 hónapban 10 000 márkakereskedőt képeznek majd ilyen módon tovább.

Az Audi azzal számol, hogy naptári évenként globálisan 30 000 kereskedőt lehet így oktatni. A társaság azt szeretné, ha a képzés keretében minden kereskedő saját tapasztalatokra tenne szert az asszisztensrendszerekkel és az elektronikus szolgáltatásokkal kapcsolatban. Ezeket a tapasztalatokat később az ügyfelekkel folytatott beszélgetéseken használhatják fel, például alaposabban magyarázhatnak és meggyőzhetőbben kínálhatják eladásra a gépkocsikat.

Az Audinak nem ez az első virtuális valóság technológiával kapcsolatos projektje: januárban a cég bejelentette az Audi VR experience programot, amelynek keretében az ügyfeleknek lehetőségük van arra, hogy a kereskedők felkeresésekor egy virtuális valóság szemüvegen keresztül tekinthessék meg a nekik tetsző autókat. Az eszközök segítségével tetszőlegesen konfigurálhatják és valósághűen láthatják is a különböző modelleket, ráadásul minden lehetséges felszerelési kombinációt kipróbálhatnak.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!