Berta Sándor
Instagram-szűrők után nevezik el a gyerekeket
A szülőket sok dolog inspirálja gyermekük nevének kiválasztásakor, ebben immár az Instagram is szerepet játszik.
Az Amerikai Egyesült Államokban meglehetősen gyakori, hogy a sztárok különböző egzotikus neveket választanak a csemetéiknek, melyeket azután átvesznek az átlagemberek is. Most azonban egy új jelenségre hívta fel a figyelmet az egyik portál. A BabyCenter.com nevű oldal elemzése szerint egyre több amerikai szülő nevezi el az Instagram által alkalmazott szűrők után a gyerekeit. A népszerű szűrőnevek között van a Lux, a Juno, a Reyes, a Ludwig, Amaro, Valencia és a Willow.
A legnagyobb népszerűségnövekedést tavalyhoz képest a Lux könyvelhette el (75%). A második ebben a rangsorban a Ludwig (42%), a harmadik a Juno (30%), a negyedik megosztva az Amaro és a Valencia (egyaránt 26%), a hatodik a Willow (13%), a hetedik a Reyes (10%), a nyolcadik a Hudson (4%), a kilencedik pedig a Kelvin (3%). A jelenség hátterében alighanem az áll, hogy az Instagram egyre népszerűbbnek számít. A szolgáltatás felhasználói tábora tavaly december és idén szeptember között körülbelül 100 millió taggal bővült, s jelenleg már több mint 400 millió havonta aktív tagja van.
Az Amerikai Egyesült Államokban meglehetősen gyakori, hogy a sztárok különböző egzotikus neveket választanak a csemetéiknek, melyeket azután átvesznek az átlagemberek is. Most azonban egy új jelenségre hívta fel a figyelmet az egyik portál. A BabyCenter.com nevű oldal elemzése szerint egyre több amerikai szülő nevezi el az Instagram által alkalmazott szűrők után a gyerekeit. A népszerű szűrőnevek között van a Lux, a Juno, a Reyes, a Ludwig, Amaro, Valencia és a Willow.
A legnagyobb népszerűségnövekedést tavalyhoz képest a Lux könyvelhette el (75%). A második ebben a rangsorban a Ludwig (42%), a harmadik a Juno (30%), a negyedik megosztva az Amaro és a Valencia (egyaránt 26%), a hatodik a Willow (13%), a hetedik a Reyes (10%), a nyolcadik a Hudson (4%), a kilencedik pedig a Kelvin (3%). A jelenség hátterében alighanem az áll, hogy az Instagram egyre népszerűbbnek számít. A szolgáltatás felhasználói tábora tavaly december és idén szeptember között körülbelül 100 millió taggal bővült, s jelenleg már több mint 400 millió havonta aktív tagja van.