Gyurkity Péter

Hajlított kijelzővel jöhet a Huawei új zászlóshajója

A kínai cég a Samsung példáját követné, jövőre megjelenő megoldásuk hajlított kijelzőt kaphat.

Az utóbbi egy-két évben egyre több gyártó kapott kedvet a hajlított kijelzők alkalmazásához, amelyet egyfajta átmeneti megoldásként értékelhetünk, mielőtt befutnak a hajlítható fejlesztések. Láttunk már ilyen készüléket az LG és a Samsung kínálatában is, de most a Huawei is hasonló megoldáson dolgozik.

Erre utal egy, a napokban felbukkant hír, amely szerint a Huawei jelenleg a jövőre megjelenő zászlóhajó kialakításán serénykedik. A pontos hardveres részletek ugyan még nem ismertek, de a forrás állítása szerint mindkét szélén meghajlítanák a Super AMOLED érintőképernyőt, amely Quad HD, azaz 2560 x 1440 pixel felbontást támogatna, maga a panel pedig a Samsung jóvoltából válna elérhetővé, amely maga biztosítaná azt kellő mennyiségben a Huawei számára.

A kínai gyártó az IFA alatt is nyújtott valami meglepőt, hiszen az Apple-t megelőzve mutatta be a Force Touch technológiát támogató fejlesztését, az pedig nem vitás, hogy a többi, számukra hazai riválishoz hasonlóan szeretnének még erőteljesebben megjelenni a globális színtéren. Nagy valószínűséggel a 2016-os csúcskategóriás modelljükről van itt szó, amelyből havonta 3 millió példányt gyártanának le, bár a pontos megjelenési dátum, valamint a további fontos részletek még nem ismertek.

Természetesen mi is beszámolunk majd az újabb fejleményekről, annál is inkább, mert a hajlítható megoldások kategóriájában is erősödni látszik a verseny.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Danecay #1
    A magam részéről sok értelmét nem látom. A Samsung Galaxy Note Edge-nél még hangyán mert legalább egy külön menü felületeként szolgál, már amennyire ez kívülállóként nekem átjött, de, hogy a a Samsung Galaxy S6 Edge több 10.0000 ft-os felárat mi indokolja, a nem Edge változathoz, azt nem tudom. Feltehetően semmi, marketing, és aki trendi akar maradni az úgyis megveszi, függetlenül attól, hogy van e bármi értelme vagy haszna.