Berta Sándor
Támogatást kapnak a legnépszerűbb YouTube-csatornák működtetői
A videomegosztó platform szeretne további prémium tartalmakat elérhetővé tenni.
A YouTube ezért több millió dollárral akarja támogatni az olyan csatornaüzemeltetőket, mint Let's Player PewDiePie vagy Bethany Mota, utóbbi egy divattal foglalkozó videoblogger. Az oldal így segítené a tehetséges videokészítőket és gátolná meg egyúttal a távozásukat.
Az új kampány lehetővé tenné, hogy a kreatív alkotók olyan filmeket és sorozatokat készíthessenek, amiket kizárólag a reklámbevételekből nem lehetne finanszírozni. A nézők így kimagasló minőségű felvételekhez juthatnak és ezzel párhuzamosan a művészek az eddiginél szorosabb kapcsolatot építhetnek ki a rajongóikkal. Mindez növelheti a látogatottságot. A YouTube-sztárok fő bevétele továbbra is a hirdetésekből fog származni, de emellett immár a nagy cégek megbízásából végzett termékbemutatóknak és a rendezvényeken vállalt fellépések után is komoly összegekhez jutnak, ezeket a pénzeket azonban már nem kell megosztaniuk a videomegosztó platformmal.
A YouTube azt reméli, hogy az új projekt előtérbe helyezheti és erősítheti a hollywoodi producerek és a videokészítők együttműködését. Különböző sorozatok készülhetnek majd, amelyek a felépítésüket és a hosszukat tekintve is különbözni fognak egymástól. Az első alkotások néhány hónap múlva lesznek láthatók. A Re/Code szerint a portál a prémium tartalmakat felhasználhatja majd célzott reklámokra vagy megpróbálhatja a klasszikus televíziós műsorokban elhelyezni a videókat.
2011 márciusában vált ismertté, hogy hollywoodi sztárokat szerződtetne a YouTube, majd kiderült, hogy 96 új tematikus csatorna indul, amelyek arcai között volt Madonna, Shaquille O'Neal, Ashton Kutcher, Jay-Z, Tony Hawk és Sofia Vergara.
A YouTube ezért több millió dollárral akarja támogatni az olyan csatornaüzemeltetőket, mint Let's Player PewDiePie vagy Bethany Mota, utóbbi egy divattal foglalkozó videoblogger. Az oldal így segítené a tehetséges videokészítőket és gátolná meg egyúttal a távozásukat.
Az új kampány lehetővé tenné, hogy a kreatív alkotók olyan filmeket és sorozatokat készíthessenek, amiket kizárólag a reklámbevételekből nem lehetne finanszírozni. A nézők így kimagasló minőségű felvételekhez juthatnak és ezzel párhuzamosan a művészek az eddiginél szorosabb kapcsolatot építhetnek ki a rajongóikkal. Mindez növelheti a látogatottságot. A YouTube-sztárok fő bevétele továbbra is a hirdetésekből fog származni, de emellett immár a nagy cégek megbízásából végzett termékbemutatóknak és a rendezvényeken vállalt fellépések után is komoly összegekhez jutnak, ezeket a pénzeket azonban már nem kell megosztaniuk a videomegosztó platformmal.
A YouTube azt reméli, hogy az új projekt előtérbe helyezheti és erősítheti a hollywoodi producerek és a videokészítők együttműködését. Különböző sorozatok készülhetnek majd, amelyek a felépítésüket és a hosszukat tekintve is különbözni fognak egymástól. Az első alkotások néhány hónap múlva lesznek láthatók. A Re/Code szerint a portál a prémium tartalmakat felhasználhatja majd célzott reklámokra vagy megpróbálhatja a klasszikus televíziós műsorokban elhelyezni a videókat.
2011 márciusában vált ismertté, hogy hollywoodi sztárokat szerződtetne a YouTube, majd kiderült, hogy 96 új tematikus csatorna indul, amelyek arcai között volt Madonna, Shaquille O'Neal, Ashton Kutcher, Jay-Z, Tony Hawk és Sofia Vergara.