Berta Sándor

Más termékeket is ma­gá­val húzna a Bing sikere

A Microsoft nem törődik bele, hogy keresője az USA-n kívül nem tudja érdemben felvenni a versenyt a Google szolgáltatásával.

A redmondi óriáscég azt szeretné, ha a Bing végre a nemzetközi piacon is meghatározó szereplővé válna, ehhez azonban az kell, hogy a kereső ne csupán az angol nyelvterületen legyen népszerű. A szolgáltatás az Amerikai Egyesült Államokban jó keresési eredményeket és átfogó helyi információkat kínál a felhasználóknak, azonban a nem angol nyelvterületen közel sem ez a helyzet. Mindez hosszú távon nem maradhat így, hiszen a Bing része a Windows Phone platformnak.

A szolgáltatás történetének legnagyobb és legambíciózusabb bővítése előtt áll. A Microsoft már fel is adott több állásajánlatot, amelyekből egyértelműen kiderül, hogy a nemzetközi piac lett a fő prioritás a kereső számára. A társaság emellett keresi a nemzetközi partnereket, amelyekkel az együttműködés több platformon (web, mobil, Xbox) is megvalósulna. A célkitűzés egyértelmű: a vállalat azt akarja, hogy a Bing a világ 75 országában minőségi termékké váljon. Ennek megvalósításától függ majd az is, hogy az olyan termékek, mint a Windows Phone-t futtató okostelefonok hosszú távon milyen sikerre számíthatnak a világpiacon.

A Bing elterjedéséhez hozzájárulhat az olcsóbb Windows 8.1 megjelenése is, aminek érkezését a Microsoft nemrég megerősítette. A Windows 8.1 with Bing nevű operációs rendszer a számítógépek mellé lesz elérhető. Az új kiadás elsősorban abban különbözik a többi Windows 8.1-változattól, hogy az Internet Explorer fő keresője a Bing lesz, amit természetesen bárki bármikor kiválthat majd más keresővel. A Microsoft ugyanakkor azzal számol, hogy sokan nem fognak változtatni ezen.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • yamato41 #1
    Hogyan is ugrált az az orangután? "Developers, developers, developers..."