SG.hu
Bemutatótermet nyitott a Samsung Budapesten
Az igények minél teljesebb körű lefedése érdekében a Samsung megnyitotta Európa legnagyobb Smart & Prémium Megoldás Központját Budapesten.
A vállalat hazai ügyfélszolgálatát szinte percenként keresik a fogyasztók a különböző készülékekről szóló tájékoztatás kapcsán, valamint a legegyszerűbbtől a legbonyolultabb beállítási és probléma megoldási kérdésekkel. Az igények minél teljesebb körű lefedése érdekében a cég a Váci út 30. szám alatt vásárlási lehetőséggel, és szerviz szolgáltatásokkal várja az ügyfeleket.
"Az ügyfelek elégedettsége érdekében számos olyan új, jövőbe mutató megoldást vezettünk be, amelyek időt, pénzt és energiát takarítanak meg az ügyfeleknek. A célunk az, hogy lehetőséget adjunk arra, hogy ügyfeleink felkészülten és minden technológiai ismerettel felvértezve döntsenek készülékeink mellett. Továbbá olyan hiánypótló szolgáltatásokat nyújtsunk számukra, melyeknek köszönhetően készülékeink felértékelődnek, ráadásul azzal, hogy szakembereinket csevegőprogramokon keresztül is elérhetik, sokkal ember közelibbé is válik az ügyfelek kiszolgálása." - mondta a megnyitón dr. Facskó István, a Samsung Electronics Magyar Zrt. elnöke.
Klikk a képekre a nagyobb változathoz
"Évente mintegy 200 000 hívás és 30-35 000 e-mail érkezik a Samsung ügyfélszolgálatára, illetve napi 40-50 alkalommal keresnek meg minket a felhasználók az Online Chaten keresztül. Amennyiben javításra kerülne sor, egy mobiltelefon kevesebb mint egy napot tölt a szervizben" - nyilatkozta Gerzsei Attila üzletágvezető.
A központ prémium bemutatóterem, ügyfélszolgálat és egyben szerviz is, ahol a Samsung legújabb Smart eszközeit a fogyasztók a vásárlás előtt kipróbálhatják, a szakemberektől pedig tanácsadásban és kiszolgálásban részesülhetnek. Az ügyfelek a kiválasztott termékeket a bemutatóteremben meg is vásárolhatják, továbbá a vállalat személyre szabott megoldásokat, termékregisztráció, házhoz megyünk megoldás, távoli segítségnyújtás a televízió- és mobilkészülékekhez, Video-Web Chat-szolgáltatás és a kiterjesztett garancia lehetőségét is felkínálja.
A termékregisztráció mellett kiterjesztett garancia vásárlására is van lehetőség, ami a televíziók, mosógépek és hűtőszekrények mellett 2014 áprilisától már a mobiltelefonokra és táblagépekre is elérhető. A prémium készülékek esetén a szakemberek a bejelentést követően, a hét bármelyik napján, 24 órán belül felkeresik az ügyfelet otthonában, és amennyiben megoldható, már a helyszínen elvégzik a szükséges beállításokat, javítást. Gerzsei Attila elmondása alapján ezzel a világon egyedül hazánkban elérhető megoldással havonta 500-600 alkalommal élnek a fogyasztók.
A Video-Web Chat szolgáltatás májustól érthető el a Samsung.com oldalon, ahol az ügyfeleknek lehetőségük nyílik a face-to-face ügyfélkiszolgálásra. A Smart TV-vel rendelkező ügyfelek a DTV alkalmazáson keresztül át tudják adni a készülék irányítását a szervizes kollégának, aki minden kért beállítást elvégez helyette, emellett tájékoztatja az ügyfelet arról, hogy milyen egyéb beállításokat célszerű elvégezni a készüléken. A "távoli" technikai support megoldás, amely európai országok közül Magyarországon a legnépszerűbb, már a Samsung okostelefonokra is elérhető.
"Idén további három Samsung Smart & Prémium Megoldás Központ megnyitása szerepel a terveinkben, melyek Szegeden, Debrecenben és Pécsett várják majd az ügyfeleket" - tette hozzá dr. Facskó István, a Samsung Electronics Magyar Zrt. elnöke.
A vállalat hazai ügyfélszolgálatát szinte percenként keresik a fogyasztók a különböző készülékekről szóló tájékoztatás kapcsán, valamint a legegyszerűbbtől a legbonyolultabb beállítási és probléma megoldási kérdésekkel. Az igények minél teljesebb körű lefedése érdekében a cég a Váci út 30. szám alatt vásárlási lehetőséggel, és szerviz szolgáltatásokkal várja az ügyfeleket.
"Az ügyfelek elégedettsége érdekében számos olyan új, jövőbe mutató megoldást vezettünk be, amelyek időt, pénzt és energiát takarítanak meg az ügyfeleknek. A célunk az, hogy lehetőséget adjunk arra, hogy ügyfeleink felkészülten és minden technológiai ismerettel felvértezve döntsenek készülékeink mellett. Továbbá olyan hiánypótló szolgáltatásokat nyújtsunk számukra, melyeknek köszönhetően készülékeink felértékelődnek, ráadásul azzal, hogy szakembereinket csevegőprogramokon keresztül is elérhetik, sokkal ember közelibbé is válik az ügyfelek kiszolgálása." - mondta a megnyitón dr. Facskó István, a Samsung Electronics Magyar Zrt. elnöke.
Klikk a képekre a nagyobb változathoz
"Évente mintegy 200 000 hívás és 30-35 000 e-mail érkezik a Samsung ügyfélszolgálatára, illetve napi 40-50 alkalommal keresnek meg minket a felhasználók az Online Chaten keresztül. Amennyiben javításra kerülne sor, egy mobiltelefon kevesebb mint egy napot tölt a szervizben" - nyilatkozta Gerzsei Attila üzletágvezető.
A központ prémium bemutatóterem, ügyfélszolgálat és egyben szerviz is, ahol a Samsung legújabb Smart eszközeit a fogyasztók a vásárlás előtt kipróbálhatják, a szakemberektől pedig tanácsadásban és kiszolgálásban részesülhetnek. Az ügyfelek a kiválasztott termékeket a bemutatóteremben meg is vásárolhatják, továbbá a vállalat személyre szabott megoldásokat, termékregisztráció, házhoz megyünk megoldás, távoli segítségnyújtás a televízió- és mobilkészülékekhez, Video-Web Chat-szolgáltatás és a kiterjesztett garancia lehetőségét is felkínálja.
A termékregisztráció mellett kiterjesztett garancia vásárlására is van lehetőség, ami a televíziók, mosógépek és hűtőszekrények mellett 2014 áprilisától már a mobiltelefonokra és táblagépekre is elérhető. A prémium készülékek esetén a szakemberek a bejelentést követően, a hét bármelyik napján, 24 órán belül felkeresik az ügyfelet otthonában, és amennyiben megoldható, már a helyszínen elvégzik a szükséges beállításokat, javítást. Gerzsei Attila elmondása alapján ezzel a világon egyedül hazánkban elérhető megoldással havonta 500-600 alkalommal élnek a fogyasztók.
A Video-Web Chat szolgáltatás májustól érthető el a Samsung.com oldalon, ahol az ügyfeleknek lehetőségük nyílik a face-to-face ügyfélkiszolgálásra. A Smart TV-vel rendelkező ügyfelek a DTV alkalmazáson keresztül át tudják adni a készülék irányítását a szervizes kollégának, aki minden kért beállítást elvégez helyette, emellett tájékoztatja az ügyfelet arról, hogy milyen egyéb beállításokat célszerű elvégezni a készüléken. A "távoli" technikai support megoldás, amely európai országok közül Magyarországon a legnépszerűbb, már a Samsung okostelefonokra is elérhető.
"Idén további három Samsung Smart & Prémium Megoldás Központ megnyitása szerepel a terveinkben, melyek Szegeden, Debrecenben és Pécsett várják majd az ügyfeleket" - tette hozzá dr. Facskó István, a Samsung Electronics Magyar Zrt. elnöke.